کد خبر: 857940
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
نماینده مردم دهلران در مجلس خبر داد:
نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی از ورود صندوق بازنشستگی نفت برای اجرای پتروشیمی دهلران خبر داد.

شادمهر کاظم زاده در نشست شورای اداری شهرستان دهلران با بیان اینکه صندوق بازنشستگیوزارت نفت به عنوان سرمایه گذار این طرح تعیین شده و به زودی این پروژه وارد فاز اجرایی می شود افزود: با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ان جی ال دهلران و فعالیت این طرح امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد شتاب بخشی در عملیات اجرایی این طرح باشیم و به دنبال آن توسعغه اشتغال در منطقه باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استفاده از نیروهای بومی در شرکت های منطقه برای رفع مشکل بیکاری از دیگر موضوعاتی است که به طور جدی در دستور کار است، افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه در شرایط برابر اولویت با نیروهای بومی است و این مهم باید در شرکت های منطقه لحاظ شود.

کاظم زاده با اشاره به رایزنی ها در کمیسیون تلفیق برای بودجه استان یادآور شد: این مهم منجر به نتیجه شده و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم شاهد شتاب بخشی در عملیات اجرایی طرح های مهم و تاثیر گذار شهرستان باشیم.

وی از پیگیری ها برای مرز چیلات دهلران خبر داد و افزود: بازارچه چیلات نهایی شده و اجرایی شدن آن نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر