کد خبر: 857915
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
فرمانده سپاه خلخال:
فرمانده سپاه خلخال گفت: نخستین یادواره سرداران شهید بخش خورش رستم در مرداد ماه برگزارمی‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی از برگزاری نخستین یادواره سرداران شهید بخش خورش رستم خلخال با محوریت شهید عمران پستی در مرداد ماه خبر داد.

وی بیان کرد: قبل از برگزاری این یادواره فراخوان در قالب مقاله، شعر، خاطره،متن ادبی، دل نوشته،یادداشت از علاقمندان به فرهنگ ایثار وشهادت جمع آوری و تا پایان تیرماه در دبیرخانه این یادواره سطح بندی و در زمان برگزاری یادواره از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه خلخال تصریح کرد: فراخوان مقالات در موضوعات بررسی سیره اعتقادی،بصیرتی و ولایی شهید عمران پستی ، سیره رفتاری، سیره اخلاقی و تربیتی، بررسی میزان تاثیر پذیری ودرک دانشجویان عصر حاضر از شهدای دانشجویی دوران دفاع مقدس، شهدا و واژه انتظار، نقش بانوان در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و بررسی سیره شهدا در هدایت جامعه مطرح شده که مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

عطایی رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه را در همراهی با فرهنگ ایثار و شهادت سنگین عنوان و افزود: در کنار خبرنگاران و اصحاب رسانه مکتوب ، فضای مجازی به عنوان یک فرصت برای معرفی عمومی شهدا و فرهنگ ایثار وشهادت بوده ویک ظرفیت غنی برای ترویج این فرهنگ است که باید خبرنگاران وا صحاب رسانه از این فضا بهترین استفاده را در کنار آثار مکتوب استفاده کنند.

عطایی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای شهرستان خلخال اظهار کرد: در شهرستان خلخال در زمان هشت سال دفاع مقدس فرزندان این خاک از دورترین مناطق برای دفاع از وطن شتافته اند و برای هویت بخشی به جامعه از جان و حتی خانواده خود گذشت و ایثار کردند که اکنون وظیفه ماست با پاسداری از ارزش های برجای مانده از شهداء وانتقال آن به نسل های نو فرهنگ ایثار وشهادت را زنده نگه داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر