کد خبر: 857908
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
در مسابقات جام رمضان بسکتبال
هفتمین دوره جام رمضان رشته بسکتبال یادواره مرحوم دکتر غلامرضا آقاجانی با قهرمانی جویانس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در این مسابقات که با حضور هشت تیم جویانس، اتحاد جوان، پیشگامان، گلدستون، آذر ساروج، مقاومت و جوانان پیشگامان و کارگران در دو گروه برگزار شد در فینال با برتری تیم جویانس بر پیشگامان مقام اول را این تیم کسب کرد و پیشگامان دوم و مقاومت با غلبه بر اتحاد جوان مقام سوم را به دست آوردند.

در مراسمی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، مسؤولان استانی، شهرستانی و جمعی از پیشکسوتان بسکتبال برگزار شد، به تیم‌های قهرمان جایزه اعطا شد و از محمد میر فتاحی کاپیتان اسبق تیم ملی نوجوانان تجلیل شد.

در تیم جویانس فاتح جام رمضان اردبیل محسن محمدی، عرفان محمدی، سجاد جوان امانی، رسول جوان امانی، سبحان جوان امانی، سالار علیزاده، داوود صراطی‌نژاد، هادی صراطی‌نژاد، نیما ملک‌پور، محمد نظری، فرشید عزیزی، حسن رضایی و به مربیگری ناشر رضایی، کمک سعید رسول‌زاده و سرپرست رضا فتحی حضور داشتند.

عطا افشار از اردبیل به اردوی تیم ملی جوانان بسکتبال کشورمان دعوت شد.

عطا افشار به همراه سایر بازیکنان به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شده که باید خود را به اردوی تیم ملی و به مربیان معرفی کند.

اما به همت مدرسه بسکتبال اتحاد جوان طرح رایگان استعدادیابی در مدرسه بسکتبال اتحاد جوان زیر نظر دکتر رسول جوان امانی روزهای زوج از ساعت شش تا 7:30 دقیقه در سالن ورزشی 17 شهریور برگزار می‌شود که افراد قد بلند می‌توانند با مراجعه به سالن و پس از آموزش رایگان یک ماهه تست داده و به قابلیت‌های ورزشی خود آشنا شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر