کد خبر: 857905
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: میزبانی استان اردبیل از رویدادهای جهانی، بین‌المللی و آسیایی ورزش در رشته‌های مختلف به تحرک و توانمندی حوزه گردشگری منجر شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با اشاره به پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در میزبانی رویدادهای متنوع ورزشی در اردبیل اظهار کرد: این جای خرسندی است که بعد از میزبانی رویداد آسیایی والیبال، این بار در حال پیگیری هستیم تا اردبیل میزبان مسابقات کشتی و قایقرانی آسیایی شود.

وی تصریح کرد:‌ فدراسیون قایقرانی در شورابیل، گیلارلوی گرمی و شهرک کشت و صنعت مغان در پارس‌آباد آماده سرمایه‌گذاری برای احداث اسکله و دیگر تجهیزات مربوط به رشته قایقرانی است که امیدواریم این کار زمینه میزبانی و برگزاری اردوهای تیم ملی را در این حوزه فراهم آورد.

استاندار اردبیل گفت: در شهرستان‌ها این حرکت و اقدام خود می‌تواند زمینه‌ساز یک کار ارزشمند برای تقویت حوزه گردشگری و رونق اقتصادی باشد که در گرمی قرار است بانوان با پوشش اسلامی در رشته قایقرانی اردوی خود را از اول تیرماه آغاز کنند.

خدابخش افزود: در کنار این امر راه‌اندازی پناهگاه جدید در مسیر سرعین برای صعود کوهنوردان و احداث کمپ تیم‌های ملی بسیار ضروری و حیاتی به نظر می‌رسد که انتظار داریم در این باب نیز اقدامات و حرکت‌ها منجر به رونق گردشگری در حوزه ورزشی برای استان اردبیل باشد.

وی با ابراز خرسندی از اختصاص 27 صدم درصد از محل 9 درصد ارزش افزوده به حوزه ورزش و جوانان بیان کرد: 15 میلیارد تومان سهم استان اردبیل از این منابع است که امیدواریم صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی با اولویت سالن‌های ورزشی در مدارس و مناطق محروم شود.

خدابخش در ادامه سخنان خود اضافه کرد:‌ در استان اردبیل به همت سپاه پاسداران سالن‌های ورزشی خوبی در قالب طرح صالحین و 9 دی اجرایی و عملیاتی شده که از این فضاهای ورزشی جوانان برای تقویت سلامتی و تندرستی خود می‌توانند استفاده کنند.

وی حضور قدرتمندانه ورزشکاران استان اردبیل را در مسابقات آسیایی اندونزی در سال آینده یادآور شد و ادامه داد: در این زمینه از محل منابع استانی برای آماده‌سازی تیم‌ها کمک خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر