کد خبر: 857904
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
طی مراسمی
طی مراسمی تودیع ومعارفه مدیران اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش جوان ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی امروز طی مراسمی معرفی و از خدمات داریوش نصر، مدیرکل سابق این اداره تقدیر شد.

در ابتدای مراسم مدیرکل سابق اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ساماندهی پرداخت پرسنل این اداره خبر داد و اظهار داشت: تبدیل وضعیت  پرسنل از جمله اقداماتی بود که در طول حضورم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اجرایی کرده ام و در این راستا هیچ پرسنل بلاتکلیف در این اداره نداریم و همه پرسنل پرداختی حقوق پایان ماه دارند.

داریوش نصر با بیان اینکه در گذشته پرداختی حقوق پرسنل از 900 هزار تومان تا یک میلیون و 300 هزار تومان بود، گفت: امروز شاهد افزایش 70 درصدی حقوق پرسنل هستیم.

وی رعایت نظم مالی و اداری را مورد اشاره قرار داد و گفت: 1387 قرارداد و پیمان مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد یک هزار و 100 پوشه خریداری شده که نیازمند تامین اعتبار هستیم.

این مسؤول یادآور شد: در زمینه احداث راه، رشد خوبی را شاهد بودیم که در این میان با برنامه ریزی به عمل آمده در زمینه املاک و حقوقی از رتبه 32 به رتبه 8 کشوری ارتقا یافته ایم.

نصر با اشاره به آخرین وضعیت مسکن مهر آذربایجان غربی، اذعان داشت: از 17 شهر آذربایجان غربی، در 13 شهر مسکن مهر تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید و در سه شهر دیگر نیز مسکن مهر تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وی افزود: بخشی از مساکن مهر استان به دلیل عدم وجود متقاضی و یا پیشرفت فیزیکی پایین از لیست خارج شده اند.

این مسؤول با اشاره به پروژه های بیمارستانی در دست اجرا، تصریح کرد: احداث هفت بیمارستان در طول دوره خدمتم را عهده دار بودم که از این تعداد یک بیمارستان در بوکان به بهره برداری رسیده، بیمارستان تکاب در حال نصب انشعاب و بیمارستان خوی نیز در شهریور سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نصر اعلام کرد: چهار بیمارستان دیگر نیز تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از این بیمارستانها آذربایجان غربی از نظر تعداد تخت بیمارستانی به نرم کشوری خواهد رسید.

*توسعه راه های مرزی آذربایجان غربی

در ادامه این مراسم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از برنامه های خود برای توسعه بخش راه و بهبود وضعیت شهرسازی و ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی از نظر جغرافیایی یکی از استان های مهم کشور به شمار می رود به طوری که با سه کشور دیگر همجوار است که این امر می تواند ما را در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی کمک کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر