کد خبر: 857829
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
اعضاي يك شبكه مخوف كه با طعمه قرار دادن يك زن، مردان پولدار را به خانه وحشت مي‌كشاندند، پس از قتل يكي از قربانيان پرونده بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مأموران پليس حسن‌آباد كرج از حادثه خونين در يكي از محله‌ها با خبر و در محل حاضر شدند. سه مرد و يك زن كه در حال انتقال جسد مردي جوان از داخل يك خانه بودند، با ديدن پليس پا به فرار گذاشتند. مأموران پليس موفق شدند زن جوان و يكي از مردان را بازداشت كنند، اما دو همدست آنها موفق به فرار شدند. مأموران وقتي قدم به داخل خانه گذاشتند، مردي را كه در يكي از اتاق‌ها حبس شده بود، نجات دادند. مرد نجات‌يافته گفت: من وضع مالي خوبي دارم. ساعتي قبل با خودروي گرانقيمتم در حال عبور بودم كه زن بازداشت شده را كنار خيابان سوار كردم. او گفت كه زني تنهاست و با من درد‌دل كرد. براي آشنايي بيشتر من را به خانه‌اش دعوت كرد. وقتي وارد خانه شدم، ناگهان سه مرد خشن را مقابلم ديدم. آنها با تهديد چاقو من را به شدت كتك زدند و بعد هر چه را همراهم بود، سرقت كردند. مردان خشن من را برهنه كردند و از من فيلم گرفتند و تهديد كردند اگر پولي كه مي‌خواهند به آنها نرسانم، فيلم را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌كنند.
 
در همان حال تلفن همراه زن جوان زنگ خورد و او مردي را كه مثل من در خيابان با او آشنا شده بود، به خانه دعوت كرد. لحظاتي بعد زنگ خانه زده شد و آن مرد وارد شد. ناگهان سه مرد خشن به سر او ريختند و شروع به كتك زدنش كردند. آن مرد مقابلشان مقاومت كرد، اما مردان خشن گلويش را فشار دادند تا اينكه فوت شد.
 
من هم از فرصت استفاده كردم و با فرياد كمك خواستم كه خوشبختانه رهگذران از ماجرا با خبر شدند و به پليس خبر دادند.  با ثبت حرف‌هاي مرد نجات‌يافته، زن جوان و همدستش مورد تحقيق قرار گرفتند و حرف‌هاي شاكي را تأييد كردند. زن جوان گفت كه مدتي قبل با همدستي سه مرد اين باند را راه‌اندازي كرده‌اند و به اين شيوه از مردان پولدار اخاذي مي‌كردند كه گرفتار پليس شدند.  در شاخه ديگري از تحقيقات، كارآگاهان پليس با اطلاعاتي كه دو متهم در اختيارشان گذاشتند، موفق شدند دو عضو ديگر باند را بازداشت كنند. دو متهم نيز در بازجويي‌ها به اخاذي‌هاي سريالي به اين شيوه و قتل مرد جوان اعتراف كردند.
 
سرهنگ «جواد صفايي»، رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: از آنجا كه مردان زيادي به اين شيوه در دام اعضاي اين باند گرفتار شده‌اند، دستور انتشار تصوير بدون پوشش زن جوان به دستور بازپرس شعبه 13 دادسراي كرج صادر شده است، بنابراين شاكيان مي‌توانند به اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي استان البرز در ميدان طالقاني كرج، بلوار تعاون يا شعبه 13 دادسراي ناحيه كرج مراجعه كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار