کد خبر: 857682
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تبریز :
معاون حمل و نقل و ترافیک از شناسایی و ساماندهی معابر حادثه خیز سطح شهر خبر داد.
مهدی یوسفی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کارشناسان این معاونت  با همکاری کارشناسان فرماندهی راهور شهرستان تبریز با بررسی آمار مربوط به تصادفات روی داده در سطح شهر، معابر و نقاطی را که بیشترین تصادفات در آنجا اتفاق افتاده را شناسایی کرده اند.

وی ادامه داد: بر اساس این آمار بیش از 25 نقطه و معبر از سطح شهر که در سال گذشته بیشترین تصادفات در آنجا اتفاق افتاده را شناسایی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک در خصوص اقدامات انجام شده برای ساماندهی این معابر گفت: پس از شناسایی نقاط حادثه خیز طی مطالعاتی کارشناسان این معاونت به بررسی علل تصادفات روی داده در این معابر پرداخته و بر اساس این مطالعات راهکارهایی جهت کاهش تصادفات برای این معابر پیشنهاد داده شده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: طی جلسه ای با حضور سازمانها و معاونت های مرتبط شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی، بهترین گزینه ها جهت عملیاتی کردن و سازماندهی معابر حادثه خیز انتخاب شده است که به زودی در این خصوص اقدام خواهد شد.

وی همچنین گفت: با بررسی علل و عوامل موثر در تصادفات  مشخص شده که نقش عامل انسانی در بروز تصادفات خیلی بیشتر از سایر عوامل بوده؛ لذا این موضوع لزوم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت فرهنگ رانندگی را از سوی شهروندان  می رساند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر