کد خبر: 857648
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
دكترابراهيمي مديرعامل بانك‌انصار در آخرين هفته برگزاري بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در جريان بازديد از نمايشگاه در مصلاي حضرت ‌امام‌ خميني(ره) ضمن بازديد از غرفه‌هاي مختلف و كسب آگاهي از فعاليت‌هاي صورت گرفته در خصوص ترويج فرهنگ قرآني از سوي سازمان‌ها و شركت‌هاي حاضر در نمايشگاه، طي گفت‌وگويي ابراز اميدواري كرد كه شعار امسال نمايشگاه قرآن تحت‌عنوان «اخلاق و زندگي» منبع الهام مديران وكاركنان بانك انصار باشد تا ضرورت عمل به مفاهيم قرآني و الهي را براي احياي سبك فعاليت حرفه‌اي ايراني-  اسلامي در بانك انصار بهتر درك كنند.
 
دكتر ابراهيمي با اشاره به پتانسيل خوب قرآني كشور، افزود: با توجه به نوآوري و خلاقيت‌هاي كه وجود دارد نياز است تا كارهاي خوبي در اين حوزه انجام و در جامعه نهادينه شود، هرچند پوشش هنري موضوعات قرآني مي‌تواند در نهادينه شدن مفاهيم قرآني براي عموم جامعه مؤثر باشد اما نياز است تا حمايت‌هاي مالي نيز پشتوانه اين مهم باشد.
 
وي با بيان اينكه بانك انصار حمايت‌هاي مختلفي از حوزه‌هاي قرآني داشته است، گفت: براي اقتصاد حوزه قرآني بايد فكر اساسي صورت گيرد تا افرادي كه در اين حوزه فعال هستند و قلم مي‌زنند و هنرآفريني مي‌كنند، با مشكل روبه رونشوند. تحقق اين امر، تخصيص بودجه‌اي خاص به حوزه قرآني را مي‌طلبد. شايان ذكراست اين بازديد با همراهي رئيس دفتر امور فقهي و جمعي از معاونان و مديران بانك انصار صورت گرفته بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار