کد خبر: 857646
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
بر اساس داده‌هاي به‌ دست آمده از گزارش حقوق و دستمزد سال ۹۵، مديران شاغل در بخش نفت، گاز و پتروشيمي بيشترين حقوق را در كشور دريافت مي‌كنند.
به گزارش فارس، در گزارش حقوق و دستمزد سال 95، آمار و اطلاعات مربوط به حقوق‌هاي دريافتي بيش از 100هزار نفر از شاغلان كشور در سه سطح مديران ارشد، مديران مياني و سطوح غيرمديريتي جمع‌آوري و بررسي شده است. بر اساس اين گزارش مديران ارشد حوزه نفت و گاز با دريافتي متوسط 6/9 ميليون تومان در ماه صدرنشين هستند و مديران ارشد حوزه كامپيوتر و نرم‌افزار با 5/5 ميليون تومان و حوزه عمران و ساختمان با 4/9 ميليون تومان در رتبه‌هاي دوم و سوم قرار دارند.
 
در سطح مديران مياني، صدرنشيني با شاغلان نظام بانكي است. مديران مياني نظام بانكي كشور به طور متوسط رقمي در حدود 4/4 ميليون تومان در ماه دريافتي دارند و بعد از آنها مديران مياني حوزه نفت و گاز با 3/7 ميليون و مديران صنايع مخابراتي و الكترونيكي با 3/5 ميليون تومان دريافتي ماهانه قرار دارند. بنا بر يافته‌هاي گزارش حقوق و دستمزد، در سطوح غيرمديريتي، كارمندان حوزه‌هاي سرمايه‌گذاري و بورس با حقوق ماهانه 2/8 ميليون تومان بيشترين حقوق را دريافت مي‌كنند و رتبه‌هاي بعدي از آن كاركنان بخش نفت و گاز و صنايع مخابراتي و الكترونيكي است كه به طور متوسط 2/4 ميليون تومان درآمد ماهانه دارند. گزارش حقوق و دستمزد گزارشي است كه براي چهارمين سال متوالي، جهت آگاهي فعالان بازار كار از ميانگين حقوق و دستمزدها در كشور توسط سايت ايران‌تلنت منتشر مي‌شود. براي آگاهي از حقوق و دستمزدهاي دريافتي در ساير گروه‌هاي شغلي، مي‌توانيد به وب‌سايت irantalent.com مراجعه كنيد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار