کد خبر: 857382
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
يك نماينده مجلس تأكيد كرد
عضو فراكسيون ولايي مجلس با بيان اينكه اظهارات روحاني جلسه كارگزاران نظام راتلخ كرد، گفت كه روحاني بايد ادبياتش راعوض كند. دوران انتخابات تمام شد، شعار دادن كافي است، ديگر بايد كار را آغاز كنند.
عضو فراكسيون ولايي مجلس با بيان اينكه اظهارات روحاني جلسه كارگزاران نظام راتلخ كرد، گفت كه روحاني بايد ادبياتش راعوض كند. دوران انتخابات تمام شد، شعار دادن كافي است، ديگر بايد كار را آغاز كنند.
به گزارش مهر، محمد دهقان در خصوص جلسه سران قوا با مقام معظم رهبري گفت: متأسفانه چندين سال است كه رسم غلطي ايجاد شده و رؤساي جمهور در جلسه كارگزاران نظام مطالبي را بيان مي‌كنند كه اكثر حاضران جلسه، آن مطالب را قبول ندارند؛ حرف‌هاي جناحي زده شده و آمارهاي بي‌پايه و اساس ارائه مي‌شود. وي با بيان اينكه آقاي رئيس‌جمهور در اين مراسم مطالب بي‌پايه و اساس سياسي را مطرح كرد، اظهارداشت: اين در حالي است كه نمايندگان براي شنيدن سخنان مقام معظم رهبري به اين ديدار مي‌روند.
بنده اگر مي‌خواستم سخنراني آقاي رئيس‌جمهور را گوش دهم در مراسم افطاري دولت حضور مي‌يافتم، متأسفانه بسياري از حقايق در بيانات رئيس‌جمهور ديده نمي‌شود، بنابراين بنده و تعدادي از نمايندگان تمايلي به اينكه وقت بگذاريم و سخنراني يك ساعته رئيس‌جمهور را گوش دهيم، نداشتيم. عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس ادامه داد: رئيس‌جمهور در اين جلسه به جاي اينكه حقايق كشور در چهار سال گذشته را بيان كند به صورت يك سويه آمارهايي كه مورد قبول مردم نيست و به نوعي آمارسازي است را مطرح مي‌كند، بعد هم مي‌گويد ما رأي آورديم حالا بياييم مشكلات كشور را حل كنيم، طوري صحبت مي‌كنند كه انگار بقيه با قوه مجريه همكاري نمي‌كنند، اين اظهارات كاملاً غيرصادقانه است. شما رئيس‌جمهور شده‌ايد بايد در اين جلسات بگوييد چه كارهايي كرده‌ايد و چه برنامه هايي داريد نه اينكه دائم بگوييد بايد اين كار شود، بايد آن كار شود.
عضو شوراي مركزي فراكسيون نمايندگان ولايي مجلس اظهار داشت: رئيس‌جمهور در اين جلسه به گونه‌اي صحبت مي‌كرد كه چون سال توليد و اشتغال است پس روزنامه‌ها نبايد مطلبي عليه دولت بگويند. اظهارات رئيس‌جمهور در جلسه كارگزاران نظام جايگاه رئيس‌جمهور را پايين آورد، البته رهبر انقلاب با درايت و طمأنينه جلسه را اداره كردند.
وي با اشاره به انتقادات مقام معظم رهبري در جلسه با كارگزاران نظام از دو قطبي‌سازي‌ها گفت: آقاي روحاني در انتخابات نقش اپوزيسيون را بازي كرد. اين در حالي است كه ايشان و هم‌حزبي‌هايشان 30 سال اداره كشور را بر عهده داشتند.  دهقان تصريح كرد: از يك سو دولت، منتقدان خود را  به باد تهديد و تخريب گرفته و كلمات عجيب و غريبي مانند «فريبكار» عليه آنها به كار مي‌برد و از سوي ديگر اعلام مي‌كند همه به ما كمك كنند، اين در حالي است كه ايشان آنقدر تحمل ندارند كه با منتقدان خود صحبت كنند و كابينه‌اي كاملاً محدود دارد، بنابراين نمي‌تواند با منتقدان صحبت كند.
عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس گفت: اظهارات رئيس‌جمهور در شأن ايشان و آن جلسه نبود. روحاني بايد ادبياتش را عوض كند. دوران انتخابات تمام شد، شعار دادن كافي است، به اندازه كافي در اين چهار سال شعار داده‌اند. حال ديگر بايد كار را آغاز كنند. روحاني جلسه كارگزاران نظام را تلخ كرد و شأن آن را پايين آورد. بازي كردن با كلمات و فرافكني مسئوليت‌ها خلاف شأن رئيس‌جمهوري است كه طبق قانون اساسي مسئوليت گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار