کد خبر: 857239
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
خطيب جمعه سنندج:
خطيب نماز جمعه سنندج با اشاره به حادثه تروريستي تهران و كشته‌شدن تعدادي از هموطنانمان، گفت: وحدت شيعه و سني در استان كردستان مثال‌زدني است و كسي نمي‌تواند آن را خدشه‌دار كند.
به گزارش فارس، ماموستا فايق رستمي در خطبه‌هاي نماز جمعه سنندج، ضمن تسليت سالروز شهادت امام علي(ع) اظهار كرد: امام علي(ع) مظهر شجاعت، كرامت، صداقت و گذشت است. وي در ادامه با تسليت شهادت تعدادي از هموطنان در حادثه تروريستي تهران، گفت: حركت غيرانساني و خلاف اسلام را كه به دست عده‌اي به نام اسلام صورت گرفت محكوم مي‌كنيم. نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: اين‌گونه حركات از دين اسلام دور و ضد انسانيت است، چرا كه دين اسلام، دين رحمت و آزادي بوده و پيام دين رسول خدا جز رحمت و مهرباني نيست.
 
وي با بيان اينكه در دنياي امروز متأسفانه شاهد حركت‌هايي هستيم كه خلاف دستورات اسلام است، اضافه كرد: امروز با تحريك دشمنان اسلام روزي نيست كه به نام اسلام و زير پرچم الله انسان‌ها را در جاي‌جاي اين كره خاكي به خاك و خون نكشند. رستمي تصريح كرد: پيام دين اسلام اين است كه اگر يك نفر مسلمان بي‌گناه كشته شود به مانند اين است كه كل مسلمانان كشته شوند. نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري در ادامه از وحدت نيز به عنوان رمز پيروزي مسلمانان نام برد و تصريح كرد: وحدت شيعه و سني در استان كردستان مثال‌زدني است و كسي نمي‌تواند آن را خدشه‌دار كند.  به گفته رستمي، ايثار و از خودگذشتگي مردم كردستان در طول هشت سال جنگ تحميلي براي كسي قابل انكار نبوده و سند محكمي بر وحدت ملت كرد و پشتيباني آنان از نظام مقتدر اسلامي است.
 
نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري در پايان تلاش در راستاي خدمت به مردم و رفع مشكلات آنان را از سوي مسئولان ضروري دانست و تصريح كرد: هر كس در هر جايگاه و مقامي بايد به وظايف خود در قبال اقشار نيازمند و محروم جامعه عمل كند و بستر توانمندسازي آنان را فراهم سازد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار