کد خبر: 857158
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
وزير اطلاعات خبر داد
وزير اطلاعات چهارشنبه شب از انهدام دو تيم تروريستي در چابهار و كردستان خبر داد و گفت در جريان انهدام تيم تروريستي در چابهار پنج نفر بازداشت و دو نفر به هلاكت رسيدند.
وزير اطلاعات چهارشنبه شب از انهدام دو تيم تروريستي در چابهار و كردستان خبر داد و گفت در جريان انهدام تيم تروريستي در چابهار پنج نفر بازداشت و دو نفر به هلاكت رسيدند.
به گزارش ايرنا، علوي در مراسم ضيافت افطار كانون حرفه‌اي رسانه اضافه كرد: اين تيم تروريستي اهداف عملياتي و قصد اقدام نظامي در يك پادگان را داشتند. وزير اطلاعات گفت: متأسفانه در جريان اين عمليات اولين شهيد وزارت اطلاعات از سرزمين گيلان به شهادت رسيد. وي افزود: وزارت اطلاعات طي سال‌هاي اخير بيش از 120 مورد عمليات داشته كه به دليل كار حرفه‌اي و تجربه همكاران وزارت اطلاعات شهيد نداشتيم. علوي افزود: همچنين يك تيم تروريستي در كردستان شناسايي و منهدم شد. وي با بيان اينكه دشمن دست از سر ما برنمي‌دارد، افزود: همانطور كه امام فرمودند بالاخره دشمن بيكار نمي‌نشيند و ما بايد هوشيار باشيم. وي خاطر نشان كرد: عربستان اسپانسر تيم‌هاي تروريستي است و اخبار داريم نفرات زيادي از كشورهاي همسايه به مزدوري رفته تا در ايران دست به عمليات انتحاري بزنند. علوي خاطر نشان كرد: از پنج نفر بازداشت شده در چابهار دو نفر تبعه كشور همسايه بودند. وزير اطلاعات سپس با بيان اينكه خطر بسيار جدي است، اظهار داشت: اينها بعد از ناكامي در رقه و موصل تلاش زيادي كردند در ايران دست به اقدام بزنند به طوري كه جنون عملياتي گرفته بودند و مي‌خواستند در ايران كاري بكنند. علوي ادامه داد: ناكامي اينها باعث شده بود شبهه براي برخي پيش بيايد به طوري كه مي‌گفتند وزارت اطلاعات كيس‌سازي مي‌كند اما آيا كسي كه از تونس آمده بود انفجار انجام دهد، كيس‌سازي است، آيا كساني كه در كردستان و قم مي‌خواستند انفجار انجام دهند، كيس‌سازي به شمار مي‌آيد، اينها در اوين هستند بياييد با اينها صحبت كنيد. وي با بيان اينكه وزارت اطلاعات كارستان كرده است، گفت: وقتي صدتا گل بزنيد مي‌گويند برنده نيست ولي وقتي يك گل بخوريد مي‌گويند بازنده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار