کد خبر: 857093
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ساخت و توسعه حمل و نقل کشور گفت: تکمیل راه آهن اردبیل به عنوان یکی از پنج اولویت ریلی کشور است که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد افتتاح و راه‌اندازی این پروژه‌ها باشیم.

خیرالله خادمی در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: راه آهن همدان، رشت، ارومیه، کرمانشاه، میانه، بستان‌آباد و اردبیل جزو پروژه‌های اولویت‌دار راه و شهرسازی است که امیدواریم طی سه سال آینده راه آهن اردبیل نیز به چرخه ریل کشور بپیوندد.

وی با بیان اینکه تکمیل راه آهن اردبیل به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از 50 درصد است و امسال در کنار 90 میلیارد تومان اعتبار مصوب، از حوزه‌های دیگر نیز تلاش می‌کنیم تا در مجموع 200 میلیارد تومان از منابع مختلف صرف اجرای این پروژه کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای سال‌های آینده باید با همکاری نمایندگان مجلس از محل اوراق مشارکت و فاینانس خارجی سعی کنیم تا منابع خوبی را جذب این پروژه کنیم تا راه آهن اردبیل بتواند در مسیر تکمیل و توسعه واقعی قرار گیرد.

رئیس سازمان ساخت و توسعه حمل و نقل کشور با بیان اینکه تمام قطعات پروژه راه آهن اردبیل فعال بوده و تنها یک قطعه فاقد پیمانکار است، افزود: تلاش می‌کنیم تا یک پیمانکار قوی در این قطعه فعال شود تا به سرعت شاهد توسعه و پیشرفت این پروژه باشیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
صحبت اینه که یه نفر مهم که بودجه کشور رو تقسیم میکنه راه اهن رشت قزوین رو زودتر میخواد
بقیه اش بهانه اس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر