کد خبر: 857090
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: رعایت حق و عدالت به عنوان اصلی‌ترین معیار حاکمیت حضرت علی (ع) نیاز امروز جامعه بشری است تا تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها از میان برود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت در یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت ایام شهادت جانگذار حضرت علی (ع) توجه جدی به الگوهای رفتاری آن حضرت را یادآور شد و اظهار کرد: آن حضرت در همه امور زندگی خود اصل عدالت، حق‌محوری و رعایت حقوق همنوع را مورد توجه قرار داده و از همین رو باید این شیوه و مرام الگوی امروز مسؤولان و مدیران در جامعه تراز اسلامی ممتاز باشد.

وی تصریح کرد: رعایت حق و عدالت و تلاش برای از بین بردن تبعیض شاکله حاکمیت علوی است که برای جامعه امروزی ما می‌تواند نسخه‌ای شفابخش باشد چرا که امروز بشریت تشنه چنین معارف نابی است تا در مسیر درست گام بردارد.

رئیس شورای شهر اردبیل به فضیلت شب‌های قدر و ایجاد یک فضای معنوی در جامعه برای راز و نیاز و مناجات با رب جلیل گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور، بیکاری جوانان و گره‌گشایی از آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی باید از فرصت شب‌های قدر برای دعا و راز و نیاز بیشتر استفاده کنیم.

خوشبخت افزود: در فرصت باقی‌ مانده از ماه مبارک رمضان باید همه تلاش کنند تا شایسته‌ترین توشه را از سفره معنوی رمضان بردارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر