کد خبر: 856886
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره ) اصفهان :
مردم می‌توانند با این روش پرداخت آنی صدقات را با شماره‌گیری کد گیری #031*8877* از درگاه USSD به مقدار مطلوب و موردنظرشان صدقه پرداخت کنند.

معاون توسعه امداد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در خصوص روش‌های نوین پرداخت صدقه در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره )  اصفهان عمده فعالیت و تلاش خود را بر روی دو نمونه  ازروش نوین دریافت صدقه متمرکز نموده است که شامل پرداخت آنی از طریق درگاه USSD و صندوق صدقات هوشمند هست.

عبدالرزاق میرزایی با بیان این که روش‌های جدید، پرداخت صدقه را در هر زمان و مکان و به اندازه دلخواه شهروندان میسر می‌کند، افزود: هزینه‌های واریزی در صندوق‌های صدقات صرف تسهیلاتی شامل مسکن و جهیزیه و درمان وامور دیگر می‌شود.

وی در مورد روش پرداخت آنی صدقات تصریح کرد: در این روش مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد گیری #031*8877* از درگاه USSD به مقدار مطلوب و موردنظرشان صدقه پرداخت کنند.

میرزایی به روش نوین دیگر دریافت صدقه اشاره کرد و گفت: روش دوم صندوق صدقه‌های هوشمند است به این صورت که دستگاه POS به‌صورت نمادین در قالب صندوق صدقات در ادارات نصب‌شده است که افراد می‌توانند از طریق کارت خود صدقه پرداخت کنند.

در پایان معاون توسعه امداد مشارکت‌های مرد می کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حال حاضر 12 دستگاه POS خریداری‌شده که در حال صحبت با برخی اداره‌ها، فرودگاه و فروشگاه‌های بزرگ هستیم تا در صورت موافقت این دستگاه‌ها در این مکان‌ها هم نصب شود، طرح‌های پیشنهادی دیگری هم وجود دارد که در صورت قطعیت، راه پرداخت صدقه برای مردم را راحت‌تر می‌کند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار