کد خبر: 856857
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سازندگی آذربایجان شرقی;
در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش و مسوول بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی اجرای برنامه‌های آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم و روستایی استان طبق دستور مقام معظم رهبری در قالب طرح پیشرفت و آبادانی مناطق هدف بررسی شد.
در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش و مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی اجرای برنامه های آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم و روستایی استان طبق دستور مقام معظم رهبری در قالب طرح پیشرفت و آبادانی مناطق هدف بررسی شد.

جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش  استان آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج سازندگی گفت: بخش فرهنگی و تربیتی جامعه اولی تر از سایر مجموعه ها و نتایج آن تعیین کننده است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان اظهار کرد: حوزه فرهنگی و تربیتی دیر بازده و سخت بوده و نتایج آن در دراز مدت بروز می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به مناطق محروم و نیازمند گفت: بسترهای مناسبی از جمله کمک به دانش آموزان بی بضاعت مستعد، احداث مدارس و ... در مناطق روستای و محروم وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اجرای طرح های عمرانی نیازمند مطالعه درست و دقیق است چرا که بدون آن احتمال اتلاف وقت و هزینه وجود دارد.

مسوول بسیج سازندگی قرارگاه پیشرفت و آبادنی نیز در ادامه ی این دیدار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری طرح پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم و روستایی استان همزمان با کشور اجرا می شود.

وی از سه فاز عمده برای اجرای این طرح یاد کرد و افزود: در فاز اول طرح های کوچک و زود بازده و در مراحل بعدی عمدتا برنامه های آموزشی و بهداشتی در مناطق هدف انجام می پذیرد.

صفر قائمی در پایان گفت: محور اساسی دیگر مد نظر این طرح مسائل مربوط به تربیت و آموزش این مناطق است که مرمت و احداث مدارس نمونه هایی از این بخش خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر