کد خبر: 856856
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
نایب رئيس هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي آذربايجان شرقي:
نائب رئيس هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي آذربايجان شرقي گفت: هيات عالي نظارت استان صحت انتخابات شوراهاي اسلامي شهر تبريز را تاييد كرد.

رضا علیزاده  اظهار داشت: هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان پس از برگزاری جلسات متعدد با کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات شوراهای شهر تبریز و بازشماری تعدادی از صندوق های مورد نظر این کاندیداهای محترم به دلیل عدم مغایرت موثر در داخل صندوق ها و سرنوشت نتایج نهایی، صحت انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز را تایید کرد.

وی افزود: با وجود اینکه هیات نظارت شهرستان تبریز در دو مرحله بررسی های لازم اعم از تجمیع و بازشماری تعدادی از صندوق های رای صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریز را تایید کرده بود اما جمعی از کاندیداهای محترم بازهم معتقد به پی گیری شکایت خود بوده و با مراجعه به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان شکایت خود را ارائه داده بودند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات عالی نظارت استان نیز پس از دریافت شکایت معترضین طبق قانون در فرصت 15 روزه ای که در اختیار داشت اقدام به بررسی شکایات کاندیداهای محترم  معترض و برگزاری جلسات متعدد با  حضور کاندیداهای شاکی کرد.

علیزاده تصریح کرد: هیات عالی استان نیز بدلیل تنویر افکار عمومی و اطمینان بخشی کاندیداهای محترم اقدام به  بازشماری تعدادی از صندوق های رای مورد نظر کاندیداهای شاکی نموده و در نهایت به دلیل عدم  مغایرت قابل توجه در داخل صندوق ها  و موثر نبودن در تعیین سرنوشت نتایج نهایی ، هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان رای به صحت انتخابات شوراهای اسلامی در شهر تبریز داد.

وی با قدردانی از حضور تاریخ ساز مردم استان در پای صندوق های رای در حماسه 29 اردیبهشت تصریح کرد: باید از همه کاندیداهای محترم که با حضور خود باعث ایجاد و افزایش شور وشوق انتخاباتی گردیده و زمینه ساز رقم زدن حماسه بزرگ 29 اردیبهشت ماه  شدند قدردانی کرد.

علیزاده ادامه داد: منتخبان مردم در شوراها ی اسلامی شهر و روستا نیز این فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمرده و با ملاک قرار دادن قانون و استفاده از ظرفیت های تخصصی، در ایفای وظایف خود و کمک به توسعه همه جانبه شهرها و روستاهای استان تلاش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر