کد خبر: 856840
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
سرپرست اداره کل حج و زیارت استان سمنان
سرپرست اداره کل حج و زیارت استان سمنان با اشاره به سهمیه هزار و 335 نفری استان برای حج تمتع امسال، گفت: تاکنون بیش از 90 درصد از این سهمیه با ثبت نام متقاضیان در کاروان های زیارتی تکمیل شده است.
خلیل دل‌پاک افزود: افرادی که از استان سمنان در سال 96 به حج تمتع مشرف می شوند ، شامل دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی‌الحساب حج تمتع سال های 1385 و 1386هستند.
وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت محدودی که در کاروان های استان سمنان برای اعزام زائران به حج تمتع سال 96 وجود دارد، افراد متقاضی در کمترین زمان ممکن به دفاتر حج و زیارت شهرستان خود مراجعه کنند.
دل پاک ادامه داد: در حال حاضر مراحل معاینات پزشکی و کلاس های آموزشی آن دسته از زائرانی که در سال جاری به حج تمتع مشرف می شوند در حال انجام است وبرنامه های اداره کل حج و زیارت استان روال زمانی عادی خود را طی می کند.
وی خاطرنشان کرد : همچنین متقاضیان حج سال‌جاری آن دسته افرادی هستند که از 23 فرودین تا 21 اردیبهشت‌ 96 نسبت به ثبت‌نام اولیه در شعب بانک ملی ایران با واریز مبلغ 10 میلیون تومان اقدام کرده و اکنون مدارک‌شان را کامل به دفاتر زیارتی ارائه کرده‌اند، در غیر این صورت اعزام نخواهند شد.
دل‌پاک ادامه داد : 10 کاروان شامل هشت کاروان قدیمی و 2 کاروان جدید وظیفه اعزام حجاج از استان سمنان را بر عهده‌دارند که تا کنون ظرفیت 90 درصد این کاروان ها تکمیل شده است.
وی با بیان این که با شرایط جدید 115 نفر مازاد می‌توانند از استان سمنان به حج اعزام شوند، افزود : پنج کاروان استان سمنان مدینه قبل هستند که اعزام شان از دهم مرداد 96 آغاز می شود و پنج کاروان مدینه بعد هستند که اعزام آنها از بیستم مرداد 96 اعزام می‌شوند.
سرپرست اداره کل حج و زیارت استان سمنان گفت: حداقل هزینه‌ای که حجاج باید برای تشرف به حج تمتع سال 96 پرداخت کنند، 11 میلیون و 400 هزار تومان و حداکثر آن 12 میلیون و 670 هزار تومان محاسبه‌شده است.
   دفتر حج و زیارت در استان سمنان فعالیت دارد21 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار