کد خبر: 856826
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
رئيس ستاد انتفاضه و قدس:
رئيس ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: فلسطين رمز وحدت و جهاد امت اسلامي است و ما امروز از هر روز ديگر به آرمان آزادي قدس شريف نزديك‌تر هستيم و شرايط و تحولات منطقه به نفع جريان مقاومت و بيداري اسلامي است.
به گزارش سپاه نيوز، رمضان شريف، رئيس ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در دومين نشست ستاد انتفاضه و قدس كه با هدف برنامه‌ريزي در خصوص مقدمات برگزاري روز جهاني قدس و تعيين شعار محوري روز قدس 1396 در دفتر مركزي اين شورا برگزار شد، ضمن ارائه تحليلي از شرايط كنوني سرزمين‌هاي اشغالي و تحولات جديد منطقه گفت: هر ساله در آستانه روز جهاني قدس، شاهد شرايط جديدي در منطقه هستيم كه برنامه‌ها و شعار محوري روز قدس بايد متناسب با اين شرايط جديد، برنامه ريزي شود.
 
شريف، اتفاقات اخير منطقه را عامل تقويت روحيه در جبهه مقاومت عنوان و تصريح كرد: طي روزهاي گذشته ارتش سوريه و عراق در مبارزه با عناصر تكفيري به مرز مشترك دو كشور رسيدند و دست دادن سوري‌ها و عراقي‌ها در مرز مشترك، به اين معني است كه داعش در اين منطقه شكست خورده و عقب نشيني كرده و در واقع فعاليت تكفيري‌ها و حاميان آنها در اين محدوده متوقف شده است و اين خبر بسيار خوب و اميدوار كننده‌اي است. وي با تاكيد بر اينكه شكست داعش پيام‌هايي براي حاميان آنها در منطقه داشت، افزود: همچنين ايستادگي اسراي فلسطيني در زندان‌هاي رژيم اسرائيل كه با اعتصاب غذا همراه بود در نهايت به نتيجه رسيد و اسرائيل مجبور شد، برخي از خواسته‌هاي آنان را بپذيرد و از موضع خود عقب‌نشيني كند. اين خبر، در اين مقطع مهم، موجب تقويت روحيه مقاومت و ملت فلسطين شد.
 
شريف در ادامه تصريح كرد: رويداد ديگري كه درباره موضوع فلسطين مي‌تواند داراي اهميت باشد، موضوع قطر و خواسته‌هاي عربستان از دولت قطر است. در خواسته‌هاي عربستان از قطر، شروطي به چشم مي‌خورد كه با مسئله فلسطين و مقاومت ارتباط دارد. اخراج حماس، عدم حمايت از جبهه مقاومت و قطع ارتباط با جمهوري اسلامي ايران، از جمله اين شروط است. وي افزود: در مسئله عربستان و قطر، افشاگري‌هايي صورت گرفت كه حقانيت جبهه مقاومت و جمهوري اسلامي ايران را بيش از پيش آشكار ساخت. طرح اين مسائل و شفاف‌سازي در خصوص آنها در فضاسازي تبليغاتي و رواني در آستانه روز قدس از اهميت زيادي برخوردار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار