کد خبر: 856603
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
استاندار اصفهان :
مناطق حاشیه نشین فراموش نشده اند و اجرای پروژه های شرکت آب و فاضلاب در مناطق محروم و حاشیه نشین هدیه ای برای مردم بوده که باید از همه دست اندرکاران آن قدردانی کرد.

استاندار اصفهان در آیین بهره برداری از پروژه های فاضلاب گفت: اصولاً پروژه های عمرانی در دهه فجر و هفته دولت مطرح شده و به بهره برداری می رسند ولی ما در استان اصفهان که به ظاهر استان برخوردار است و از اعتبارات دولتی کم استفاده می شود در چند ماه گذشته هر هفته شاهد کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های مختلف با اعتبارات چند صد میلیاردی بودیم که عمدتاً تأمین اعتبارات این پروژه ها با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی است.

رسول زرگرپور با اشاره به بهره برداری از 7 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: این پروژه ها بیشتر زیست محیطی بوده و در راستای مطالبه مردم پیرامون چالش های زیست محیطی است که در مناطق محروم و حاشیه نشین که نیازمند آن هستند عملیاتی و اجرایی شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ما برای توسعه مناطق، برنامه ریزی داشته و مناطق حاشیه نشین فراموش نشده اند گفت: اجرای پروژه های شرکت آب و فاضلاب در مناطق محروم و حاشیه نشین هدیه ای برای مردم بوده که باید از همه دست اندرکاران آن قدردانی کرد.

زرگرپور بهره برداری از سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ را برای اصفهانی ها از نان شب واجب تر دانست و گفت: سرعت بخشی به اجرای سامانه آب اصفهان بزرگ بسیار واجب بوده و انتظار است مسئولان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این پروژه را در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسانند.

وی همچنین از مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواست تا در راستای تکمیل آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب روستاهای حوضه آبریز زاینده رود اقدام نمایند. زرگرپور اظهار امیدواری کرد مسائل آب و فاضلاب استان اصفهان در حد مطلوب و در شأن مردم استان باشد و خدمات ارائه شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار