کد خبر: 856595
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
نماينده ولى فقيه در آذربایجان‌شرقی در دیدار مسؤولان سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد
نماينده ولى فقيه در آذربایجان‌شرقی در دیدار مسؤولان سازمان منطقه آزاد ارس با وی ارس را فرصت طلایی برای شکوفایی منطقه آذربایجان ارزیابی کرد.
حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم  در این دیدار اظهار کرد: امروزه شکوفایی اقتصادی کشور وظیفه همه ماست و منطقه آزاد ارس در این زمینه فرصت بسیار خوبی را مهیا کرده است.

وی تاکید کرد: با وجود سابقه نه چندان طولانی منطقه آزاد ارس در سال‌های اخیر خدمات بسیار زیادی برای کشور و استان در این منطقه صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.

امام جمعه تبریز با اشاره به شعار سال گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر به موضوع اقتصاد مقاومتی نشان می‌دهد که اقتصاد موضوع اصلی این روزهای کشور است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، افزود: ترغیب سرمایه‌گذاران برای افزایش سرمایه‌گذاری و تولید در داخل با رویکرد بهبود کیفیت محصولات تولیدی می‌تواند باعث شود که مردم نیز به استفاده از محصولات داخلی تشویق شوند.

نماینده ولى فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: موضوع دیگری که باید در استان به آن توجه شود، اشتغال است خوشبختانه در دولت و مجلس فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما منطقه آزاد ارس در این زمینه می‌تواند نقش‌آفرینی زیادی داشته باشد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد نیز در این دیدار ضمن تبریک انتخاب حجت‌الاسلام آل‌هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: منطقه آزاد ارس براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در سال 95 توانسته است در زمینه حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی و افقی که مقام معظم رهبری در این زمینه ترسیم کرده‌اند موفق باشد.

محسن خادم عرب‌باغی تصریح کرد: سیاست اصلی در منطقه آزاد ارس، افزایش تولید و اشتغال است و اگر بتوانیم همچنان سرمایه‌های داخلی و خارجی را در این منطقه آزاد جذب کنیم و می‌توانیم گام‌های بسیار بزرگی را در زمینه اقتصاد مقاومتی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای نمونه با راه‌اندازی چند کارخانه تولید MDF در منطقه آزاد ارس،خواهیم توانست به زودی از کشور واردکننده این محصول به کشور تولیدکننده و صادرکننده محصولات MDF تبدیل شویم.

عرب‌باغی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در زمینه تولید و اشتغال گفت: ارس در حال تبدیل شدن به قطب گلخانه‌ای کشور است و در سایر حوزه‌های تولید نیز شاهد سرمایه‌گذاری‌های بزرگ داخلی و خارجی هستیم، به طوریکه هم اکنون 26 شرکت از کشورهای همسایه در ارس سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر