کد خبر: 856579
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
سرپرست دادگاه‌هاي كيفري يك استان تهران مي‌گويد حكم پرونده عضو ارشد تيم پيشين مذاكرات هسته‌اي صادر شده اما هنوز قطعي نشده است.
به گزارش رسا، محسن افتخاري در پاسخ به اين سؤال كه آيا پرونده عضو ارشد هيئت پيشين مذاكرات هسته‌اي كه در شعبه نهم دادگاه كيفري يك مطرح و تحت رسيدگي بود، منتهي به صدور حكم شده است يا خير، اظهار كرد: حكم اين پرونده در شعبه دادگاه كيفري يك استان صادر و تمام شده اما هنوز قطعي نشده و در دست رسيدگي مرجع تجديدنظر قرار دارد. سرپرست دادگاه‌هاي كيفري يك استان تهران اضافه كرد: پرونده براي رسيدگي در مرحله تجديدنظر به ديوان عالي كشور ارسال شده اما ديوان برخي موارد را در صلاحيت رسيدگي دادگاه تجديدنظر استان دانسته است. افتخاري از ارائه اطلاعاتي در خصوص نوع حكم صادره خودداري كرد. براساس اين گزارش، اين پرونده متهمان ديگري هم دارد. اين فرد كه از ديپلمات‌هاي اسبق و عضو ارشد تيم پيشين تيم مذاكرات هسته‌اي است، پيشتر هم در ارتباط با مسائل امنيتي در دادگاه انقلاب اسلامي تهران به حبس تعليقي محكوم شده بود.
 
يكي از اعضاي تيم مذاكرات هسته‌اي فعلي نيز مرداد سال 95 دستگير شد كه حجت‌الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني‌اژه‌اي در يكصد‌و سيزدهمين نشست خبري خود در پاسخ به سؤالي در خصوص آخرين وضعيت پرونده متهم دستگيرشده تيم مذاكرات هسته‌اي كه چندي پيش نيز در دادگاه انقلاب محاكمه شد، اظهار كرد: در ارتباط با اين پرونده حكم دادگاه بدوي صادر شده اما قابل اعتراض است و طبعاً بعد از صدور حكم قطعي، قابليت اطلاع‌رساني دارد. در اين پرونده اجمالاً حكم حبس صادر شده اما به‌لحاظ قانوني نمي‌توانم جزئيات بيشتري ارائه كنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار