کد خبر: 856439
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان از رفع تصرف حدود 10هکتار از اراضی ملی درشهرستانهاي استان گلستان طی يك سال گذشته خبر داد.

ابراهيم مبارك قدم گفت: با توجه به منویات و فرمایشات مقاوم معظم رهبری درباره حفاظت از بیت‌المال و علی‌الخصوص توجه به اراضی ملی که منابع طبیعی و بزرگ‌ترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند، اداره راه و شهرسازی استان گلستان ، همگام با سایر دستگاه‌های مرتبط اقداماتی را در راستای صیانت از اراضی ملی و رفع تصرف اراضی متصرفه، انجام داده است.

وی افزود: از سال 94با هدف حفاظت و صیانت از اراضی ملی، واحد گشت یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی گلستان به طور مستمر در حال گشت‌زنی در اراضی ملی و دولتی در سطح استان است وتمام تلاش خود را در راستای جلوگیری از تعدی و تجاوز افراد سودجو و فرصت‌طلب به کار می‌گیرد.

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان ضمن تشكرازدادگستري استان و شوراي حفظ حقوق بيت المال ،از تشکیل بیش از 33پرونده در حوزه تصرف اراضی و زمین‌خواری طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: 11 پرونده از ان به نتيجه رسيده و حكم به نفع دولت صادر گرديده است. و 22 پرونده ان در محاكم قضايي استان در حال رسیدگی است .

وی با اعلام اینکه اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان جلوگیری و رفع تصرف اراضی ملی در سطح استان را از اولويت هاي كاري خود قرار داده افزود ،شهرستانهاي بندر تركمن و كلاله بيشترين امار را در تصرف اراضي دولتي در سال گذشته داشتند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار