کد خبر: 856394
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
فرماندار خلخال:
فرماندار خلخال گفت: ندامتگاه فعلی خلخال فضای کافی برای رفع امورات زندانیان وکارکنان زندان را ندارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریدون بابایی در بازدید از ساختمان قدیم زندان خلخال اظهار کرد: فضای فعلی زندان خلخال ومکان جایگیری آن در خیابان انتقال خون خلخال جایگاهی خوب نبوده وبه لحاظ کوچک بودن فضای زندان فوق ، فضای کافی برای حل مشکلات کارکنان وزندانیان موجود دراین مرکز وجود ندارد.

وی گفت: درندامتگاه جدید با توجه فنی واستانداردهای لازم این ندامتگاه طراحی وساخته شده که تمامی جوانب درزمینه فضای فرهنگی، آموزشی، تفریح و ورزش زندانیان وفضای عمومی و ملاقات رعایت شده و امکانات بهتری این ندامتگاه نسبت به زندان قدیمی دارد.

فرماندارخلخال تصریح کرد: د رحال حاضر برای تکمیل این پروژه نیمه تمام که پیشرفت بالای 80 درصد دارد بیش از دو میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات ملی نیاز است.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال افزود: کلیه اعتبارات صرف شده برای این زندان از محل اعتبارات ملی بوده است وما نیز از محل اعتبارات پروژه های استانی تلاش خواهیم کرد که این پروژه در سریعترین زمان تکمیل و امکان انتقال زندان قدیم به ندامتگاه جدید فراهم شود.

بابایی با قدردانی از مدیران و معاونت فرهنگی زندان خلخال از کارگاه های اشتغالزایی در زمینه فرش بافی ، نمایشگاه فرهنگی و نقاشی مددجویان زندان، آثار قرآنی در حال تحریر توسط زندانیان ، کتابخانه و نمازخانه بازدید کرد واز مدیران و معاونت فرهنگی زندان خلخال قدردانی کرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر