کد خبر: 856392
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان از مطالبات و پاداش‌های فرهنگیان استان اردبیل و بازنشستگان این نهاد پرداخت شد.

احمد ناصری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: در بحث بهینه سازی مصرف انرژری و برق آموزش و پرورش در سطح استان دارای یک هزار و 900 ساختمان بوده که حدود 55 درصد این ساختمان‌ها بزرگ و با جمعیت زیاد اداره می‌شود که علاقمندیم با حمایت دولت در بحث تامین اعتبارات، مصرف برق و انرژی را هدفمند کنیم ولی متاسفانه بودجه کافی در آموزش و پرورش برای این اقدام پیش بینی نشده و نیازمند حمایت هستیم.

وی گفت:110 میلیارد تومان از پاداش و مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان استان پرداخت شده که در بحث عمرانی سال گذشته 55 درصد اعتبارات تخصیص یافت که بخش عمده آن نیز صرف تعمیر و تجهیزات شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: سال گذشته 12 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شد که بسیار ناچیز بوده و امسال نیز ماده 27 را برای واگذاری پروژه‌ها و اماکن به بخش خصوصی در دستور کار داریم و در حال حاضر نیز مراحل مناقصه سه استخر انجام شده است.

ناصری تصریح کرد: بیش از 20 سالن ورزشی نیمه‌کاره و در دست احداث داریم که سال گذشته موفق شدیم 50 پروژه با کمک خیرین استان اردبیل به بهره‌برداری برسانیم و امسال نیز 10 مدرسه نیمه‌تمام داریم که باید با فوریت به بهره‌برداری برسد که در این مورد نیز نیازمند کمک دولت و خیرین هستیم.

وی افزود: بیش از 20 پروژه نیمه‌کاره در سطح استان وجود دارد که احداث مدارس به ویژه در شهرستان‌های پارس‌آباد مشگین‌شهر و اردبیل به جد احساس می شود چرا که در اردبیل 30 درصد مدارس، در پارس‌آباد 55 درصد مدارس و در مشگین‌شهر 50 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شود که این موضوع مغایر با استانداردهای آموزشی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر