کد خبر: 856329
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
شهردارارومیه گفت: اشتغال 4هزار نفر ازجوانان شهراز طریق واگذاری سهام شرکت های تابع این سازمان صورت می پذیرد .

شهردار ارومیه امروز در گفت وگو با خبرنگار جوان در ارومیه اظهار داشت: اشتغال 4هزار نفر از جوانان ارومیه از طریق واگذاری سهام شرکت های وابسته شهرداری به مردم که غالبا در حوزه عمرانی فعال بوده ودر حالت نیمه راکد هستند انجام خواهد شد که منابع دریافتی از واگذاری سهام صرف اشتغال جوانان می شود.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از اشتغال زایی ایجاد شده برای جوانان از طریق سازمان میادین شهرداری ارومیه خواهد بود ادامه داد: توسعه کشت گلخانه ای وصادرات آن نیزبه کشورهای مختف بستر مناسبی برای اشتغال جوانان شهر در سازمان میادین شهرداری ارومیه پدید می آورد تا بخشی از مشکلات اشتغال جوانان شهر نیز حل شود.

شهردار ارومیه به پروژه های افتتاح شده ارومیه درآینده نزردیک اشاره کرد وگفت: تکمیل پروژه اوریاد درمراحل پایانی خود بوده وامید است پروژه رزت نیز با شروع دوباره فعالیتهای عمرانی خود در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

حضرت پور درادامه افزود: براساس استانداردهای جهانی برای هر هزار نفر باید یک مجتمع بزرگ فروشگاهی وجود داشته باشد واحداث موسسات تجاری در ارومیه از قبیل رزت، تورک مال ، پالم سنتر و....در راستای اجرای این استانداردجهانی  در سطح شهر بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه یک سازمان ورشکست شده نیست اذعان داشت: این سازمان از سال92 مشکلات جدی دراخذ درآمدهای پیش بینی شده داشته وتنها 10درصد درآمدهای این سازمان محقق شده است  وبا وجود اینهمه مشکلات مالی  شهرداری تنها و تنها  100میلیارد بدهی بانکی به پیمانکاران وبانک ها رادارد.

شهردارارومیه خاطرنشان کرد: عبارت ورشکسته به نهادی اطلاق می شود که کلی بدهی داشته ویک متر زمین نداشته باشد ولی این سازمان با 4میلیون متر زمین در سطح شهر بزرگترین مالک این شهر بوده وبالای 200میلیارد تومان طلب از شهرداری دارد که در صورت وصول آن ها وضع مالی شهرداری بهبود پیدا می کند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر