کد خبر: 856107
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
فرماندار پارس‌آباد:
فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تنها دو شهرستان اردبیل و پارس‌آباد در آخرین سرشماری نفوس و مسکن از افزایش جمعیت برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر صمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: به رغم این افزایش جمعیت همچنان شاخص توزیع اعتبارات عمرانی به مانند سال‌های گذشته در نظر گرفته شده که در این زمینه امیدواریم با عنایت استاندار اردبیل بازنگری دقیق در این شاخص‌ها براساس افزایش جمعیت مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طی دو سرشماری اخیر نفوس و مسکن فقط دو شهرستان اردبیل و پارس‌آباد از افزایش جمعیت برخوردار بوده و مابقی شهرستان‌ها با کاهش روبه‌رو بودند، امیدواریم در این زمینه مسؤولان استانی توجه جدی‌تر به مناطق پرجمعیت همچون پارس‌آباد داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در شاخص‌ها شهرستان پارس‌آباد به عنوان دومین شهرستان بزرگ بعد از مرکز استان باید مورد توجه قرار گرفته و شاخص مورد نظر مورد بازنگری و تجدید نظر قرار گیرد.

صمدی افزود: در فرصت 10 روزه برای تشکیل جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه استان الزامات و ضوابط اجرایی بودجه را به سرعت ابلاغ کند تا ما با آمادگی و نظرات کارشناسی در این جلسات تصمیم‌گیری کنیم.

وی بیان کرد: با عنایت ویژه استاندار اردبیل که به شهرستان پرجمعیت پارس‌آباد با حاشیه‌نشینی متعدد وجود دارد، انتظار می‌رود بودجه امسال را با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه ویژه به طرح‌های اشتغالزا و در مسیر رونق تولید بتوانیم با مطلوبیت به پیش ببریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر