کد خبر: 855916
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مطالعات بازآفرینی شهری در همه شهرستان‌های استان اردبیل در اولویت قرار گرفته که امیدواریم فرمانداران در تأمین اعتبار آن سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محبوب حیدری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: باید با اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام را در حوزه مسکن و راه در شهرستان‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا با توجه ویژه فرمانداران در توزیع اعتبارات امسال این کار مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به جای آن که چندین پروژه نیمه‌تمام و ساختمان‌های دولتی و نیمه دولتی معطل مانده داشته باشیم، بهتر است همه ساله با تخصیص اعتبارات مناسب چند پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم تا از به هم ریختگی در این زمینه کاسته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به تکمیل پروسه مطالعات بازآفرینی شهری در مناطق مختلف شهری استان اشاره کرد و گفت: ما در اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال این مطالعات را آغاز کردیم که امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز با اولویت این کار به سرانجام برسد.

حیدری افزود: در توزیع اعتبارات شهرستانی باید فرمانداران در این زمینه دقت کامل داشته باشند تا با توجه به معضلات اجتماعی که بر اثر حاشیه‌نشینی درست می‌شود، ما مطالعات اولیه و تکمیلی را در حوزه بازآفرینی شهری شاهد باشیم.

وی بیان کرد: در برخی از شهرستان‌ها به رغم تکمیل و افتتاح پروژه‌ها ما همچنان به پیمانکار بدهکار هستیم که در توزیع اعتبارات امسال باید فرمانداران به این امر توجه کرده و نسبت به اختصاص منابع مناسب همت کنند.

حیدری در ادامه سخنان خود به آغاز اجرای پروژه محور شال – ماسوله – ماجولان به سمت خلخال به عنوان یک محور گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: ما نظیر این پروژه زیرساختی را در مشگین‌شهر، خلخال، کوثر و گرمی به راحتی می‌توانیم اجرایی کنیم که انتظار می‌رود از محل 20 درصد اعتبارات تملک دارایی برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان به این حوزه نیز توجهی ویژه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: اولویت ما در راه و شهرسازی استان اردبیل تکمیل پروژه‌ها آن هم با کیفیت بالا و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز است که امیدواریم هم در حوزه راه و هم مسکن بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر