کد خبر: 855909
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
مديرعامل شركت گاز استان اردبيل:
طی مراسمی کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 9 روستا با حضور فرماندار ، نمایندگان مجلس ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل ، امام جماعت روستای شریف بیگلو و جمعی از مسئولین و اهالی روستاهای محمد جانلو ، کفتاره ، نقدی کندی ، شریف بیگلو ، گل تپه ، چاغونگونش ، خواجه بلاغ ، ایمیر ، آق قلعه و محور صنعتی روستاهای مسیر شریف بیگلو از توابع بخش مرکزی شهرستان اردبیل به زمین زده شد .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل فیروز خدایی در تشريح جزئيات عمليات گازرسانی به اين تعداد روستاها و محور صنعتی اظهار داشت: جهت اتمام عمليات گازرسانی به اين پروژه اعتباری بالغ بر 50 ميليارد ريال پیش بینی شده است.

وی یبان کرد: برای اتمام اين تعداد پروژه در مجموع 63 كيلومتر شبكه گذاری اجرا خواھد شد و در مجموع 350 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

مديرعامل شركت گاز استان اردبيل تصریح کرد: افتخار دولت تدبیر و امید این است که طی چهار سال گذشته در استان اردبیل به اندازه کل سالهای قبل گازرسانی انجام شده است.

خدایی با اشاره به پروژه گازرسانی به 9 روستا در استان گفت:امیدوارم این پروژه در کمتر از مدت پیش بینی شدہ به اتمام برسد و تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان تا پایان سال جاری از این نعمت الهی گاز طبیعی بهره مند شوند .

فرماندار شهرستان اردبیل نیز با حضور خود در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات گازرسانی به 9 روستای دیگر استان اردبیل گفت : دولت تدبیر و امید در بحث محرومیت زدایی روستایی برنامه های خوبی را پیش بینی نموده و هدف دولت  تصویب قوانینی است که در حوزه های مختلف از مشکلات مردم بکاهد و تحقق این هدف تنها  با اتحاد و همدلی میسر خواهد بود.

زنجانی در پایان از زحمات مدیر عامل و کارکنان خدوم شرکت گاز استان اردبیل تقدیر نموده و خاطر نشان کرد : امیدوارم این پروژه که امروز کلنگ زنی خواهد شد طبق برنامه زمانبندی به مرحله اجرا درآید تا مردم این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار شوند . گاز سرمایه کشور و سرمایه این نسل و نسل های آینده است که در استفاده از گاز طبیعی نباید زیاده روی کنیم که خود موجب کم شدن هزینه های هموطنان و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی کشور می شود و نیز نسل های آینده می توانند از آن استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر