کد خبر: 855883
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی براي آغاز اجراي طرح راه آهن اراک - خمین - اصفهان در سال جاري خبر داد.

محمد ابراهیم رضایی گفت: با پی گیری های مستمر با وجودی که طرح راه اهن اراک - خمین ازاولویت های طرح های توسعه ای دولت نیست، اما وزیر راه و شهرسازی قول مساعدت لازم را ابراز کرده است.

وی افزود: سال های گذشته برای اجرایی شدن این طرح با وجود منابع مالی دولتی محدود، دو سرمایه گذار خارجی برای اجرای این طرح معرفی شد که متاسفانه پروژه های دیگر به آنها معرفی شد.

رضايي ادامه داد: راه آهن اراک - خمین - اصفهان از برنامه های زیر بنایی شهرستان خمین است که تاثیر به سزایی بر توسعه این منطقه خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: این خط ریلی، مسیر و شاهراه استان های شمالی، مرکزی، جنوبی و همچنین دو استان صنعتی مرکزی و اصفهان است و در فصل حمل و نقل استان اهمیت زیادی دارد.

نماینده مردم خمین در خانه ملت افزود: دو بانده شدن پروژه خمین - الیگودرز نیز در دستور کار قرار گرفته است که 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: این طرح با انتخاب پیمانکار در حال اجرا است و در صورت کمبود اعتبار با قول مساعد وزیر راه و شهرسازی تامین اعتبار خواهد شد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: کمربندی تقاطع محور خمین - محلات نیز در حال اجرا است و تا 2 ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار