کد خبر: 855879
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره برداری 1400 تخت بیمارستانی در پایان ماه مبارک و آغاز بکار بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر خبر داد.
اسماعیل کسانی گفت: این بیمارستان 10سال پیش توسط یکی ازخیرین منطقه تأسیس شد و ابتد برای جایگاه درمان و آسایشگاهی برای سالمندان درنظرگرفته شد ولی بعداز انجام قسمت اعظم کار این تصمیم عوض و روند ساخت و ساز متوقف شد.

وی افزود: با حمایت، جدیت و پشتکار خانواده خير این زمین و این سازه ای که حدود 30 درصد پیشرفت ساخت داشت به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تحویل داده شد و در یک بازه زمانی تقریبا دوساله، توانستیم مجموعه مذکور را با تمامی استانداردهای ساختمانی و بیمارستانی و همچنین استانداردهای لازم برای احداث بیمارستان به یک مجموعه بیمارستانی 170 تخت خوابه باحدودبیش از8500 متر مساحت زیربنا آماده کنیم.

معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه این بیمارستان برای خدمت به مردم محمدشهر آماده شده است گفت: طي روزهاي اتي بیمارستان مذکور آماده پذیرش بیماران است و بعد از ماه مبارک این بیمارستان با حضور جمعی از مسئولین کشوری از جمله دکتر هاشمی و هیئت همراه افتتاح خواهد شد .

کسانی افزود: استان البرز استانی وسیع با جمعیت زیاد است که تأمین بهداشت و درمان جمعیت آن در اولویت نخست امور رفاهی قرار دارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار