کد خبر: 855627
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیر کمیته امداد بیجار خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار از اطعام بیش از 5 هزار نیازمند در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

عطاءالله افخمی در گفت‌وگو با جوان در کردستان با اشاره به اقدامات این نهاد در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: در ایام ماه مبارک، کمیته امداد بر روی اطعام 5 هزار نیازمند هدف‌گذاری کرده است و قطعا تا پایان این ماه محقق خواهد شد.

وی به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با عنوان سرکشیو دلجویی از خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

به گفته مدیر کمیته امداد بیجار، طرح مفتاح‌الجنه برای 200 خانوار از خانواده‌های نیازمند زیرپوشش این نهاد در شهرستان بیجارانجام می‌شود.

افخمی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان به ویژه ایتام عنوان کرد و گفت: خیرین با کمک ماهیانه 35 هزار تومان می‌توانند سرپرستی کودک یتمی را عهده‌دار شوند و در صورت تمایل بیش از مبلغ اعلام شده کمک کنند.

وی حامی‌یابی را از برنامه‌های مهم در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: اکنون یک هزار و 300 خانوار بی‌سرپرست زیرپوشش این نهاد است که با اجرای برنامه حامی‌یابی می‌توان شرایط را برای حمایت خیرین از ایتام و فرزندان نیازمند فراهم کرد.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یکی از ضروری‌ترین نهادها را نهاد با برکت کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرده‌اند، گفت: خیرین ونیکوکاران می‌تواند با کمک‌های خود این نهاد را در امر خطیر کمک به نیازمندان و ایتام یاری رسانند.

مدیر کمیته امداد بیجار با بیان اینکه اکنون 3 هزار خانوار این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد هستند، اظهار کرد: 2 هزار و 400 خانوار از این تعداد به طور ماهیانه کمک معیشتی دریافت می‌کنند.

افخمی عنوان کرد: همه ساله در ما مبارک رمضان تعداد کثیری از خیرین بیجاری با مراجعه به کمیته امداد با تکمیل فرم‌هایی با پرداخت مبالغ مورد نظر خود به ایتام کمک می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر