کد خبر: 855621
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان:
برای زندان جدید اصفهان زمینی به مساحت ۸۰ هکتار در محدوده شهر اصفهان جانمایی شده است که با تامین اعتبار کافی یکی از بهترین و مجهز ترین زندانهای کشور خواهد شد ..
مدیرکل زندان‌های اصفهان با اشاره به فرسوده بودن زندان فعلی اصفهان اظهار داشت: برای ساخت زندان جدید اصفهان نیازمند ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم، که اعتباراتی که برای این طرح تخصیص می‌یابد ناچیز است از این رو باید این زندان یا بازسازی شود و یا اینکه با بهره‌برداری از زندان جدید ساماندهی شود.

اسدالله گرجی‌زاده در خصوص آخرین وضعیت زندان جدید اصفهان نیز گفت: این زندان در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار و در محدوده خارج شهر اصفهان جانمایی شده است که با تامین اعتبار کافی یکی از بهترین و مجهز ترین زندانهای کشور خواهد شد ..

وی با بیان اینکه تاکنون امکانات زیر ساختی مورد نیاز برای بهره برداری از زندان جدید اصفهان تامین شده است، افزود: مطالعات بهره برداری از این پروژه نیز انجام شده است و به دلیل عدم تامین اعتبار عملیات اجرایی این پروژه آغاز نشده است.

گرجی‌زاده در خصوص واگذاری زندان فعلی اصفهان به شهرداری نیز اضافه کرد: هزینه‌ای که فروش زندان تامین می‌شود ناچیز است و نمی‌توان با این هزینه زندان جدید را ساخت و باید راه‌های دیگری برای تامین این اعتبار دنبال شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار