کد خبر: 855377
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:
مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 24 دستگاه اجرایی در طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان این استان مشارکت دارند.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 24 دستگاه اجرایی در طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان این استان مشارکت دارند.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان از یکم خرداد ماه سال جاری به ریاست استاندار مرکزی و دبیری اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شده است و وظایف هر یک از دستگاه های عضو این ستاد نیز به صورت فهرست بندی و اولویت بندی شده ارائه شد.
وی اضافه کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی با ارائه خدمات ورزشی، فرهنگی، مذهبی و هنری در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان مهمترین رویکرد ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان مرکزی است.
حقدادی افزود: هدف اصلی اداره کل ورزش و جوانان ساماندهی اوقات فراقت جوانان در همه فصل های سال است چرا که این مهم در تابستان سهم چندانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در دوره های آموزش فنی و حرفه ای می تواند آینده شغلی آنان را تضمین کند افزود: آموزش های منبت کاری، معرق کاری، مینا کاری، قلم زنی، جوشکاری، خیاطی، کار با چرم، ماشین ابزار و تراشکاری از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به متقاضیان در همه فصول سال ارائه می شود.
وی گفت: اداره کل کمیته امام امام خمینی(ره) نیز با نام نویسی بانوان در آموزش رشته های هنری از قبیل قالیبافی، خیاطی، گلدوزی، آموزش های قرآنی و فرهنگی نقش موثری در ساماندهی اوقات فراقت جوانان دارند.
حقدادی بیان کرد: بر اساس طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان استان مرکزی بیش از 500 پایگاه ورزشی در رشته های فوتبال، والیبال، شنا، کشتی، ژیمناستیک، کاراته و بسکتبال به صورت مستقیم زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان این استان فعالیت دارند.
وی تاکید کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت بر اساس ارائه تفریحات سالم برای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی شده است از این رو خانواده ها نباید نظرات خود را در خصوص انتخاب کلاس ها تحمیل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار