کد خبر: 854887
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:علیرغم همه گیر شدن شبکه‌های اجتماعی که در فضاهای مجازی اطلاعات غیرمستند و غیرقابل اعتماد منتشر می‌کنند وهنوزهم کتاب مهمترین مرجع علمی بشر است .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی در دیدار کمیته برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی ترویج فرهنگ کتابخوانی را باعث توسعه بیش از پیش جامعه دانست اظهار داشت: تجربه همه کشورهای توسعه یافته نشان می‌دهد که جوامع آنها از سرانه مطالعه بالائی برخوردارهستند.

وی بیان کرد: مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی و ترویج این فرهنگ متعالی، وظیفه‌ای شرعی است.

 فیاضی معرفی معارف و سبک زندگی حضرت امام رضا(ع) را موجب سوق دادن جامعه به سمت ارزشهای متعالی و اصیل اسلامی برشمرد و تصریح کرد: مطالعه زندگی ائمه اطهار(ع) موجب در پیش گرفتن راه و رسم توحید محور در زندگی می‌شود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بسیج را نیروی برآمده از متن مردم معرفی کرد و افزود: بسیج و سپاه استان آمادگی دارند در همه فعالیتهای فرهنگی ولائی بالاخص جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند و در خصوص چاپ و نصب بنرهای جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز با تجلیل از همکاری سپاه استان در جشنواره کتابخوانی رضوی سال پیش، حمایت این نهاد انقلابی را موجب قوت قلب کتابداران دانسته و گفت: برنامه‌های مشترکی که تا کنون به اجرا درآمده از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده‌‌اند.

رباب عزیزخانی گفت: مهلت شرکت در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی را تا یکم تیرماه است و احتمال دارد جشنواره تا اواسط تیرماه تمدید شود.

وی، کتابهای معرفی شده برای جشنواره را موجب آشنائی بیشتر اقشار مختلف مردم با زندگی امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) برشمرده و خاطرنشان ساخت: این کتابها سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را معرفی می‌کنند.

در این نشست، سپاه حضرت عباس(ع) در خصوص مشارکت در چاپ و نصب بنرهای جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام آمادگی نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر