کد خبر: 854879
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ارائه لایحه جدید قانون مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت به مجلس و بررسی موضوع در کمیسیون اقتصادی ما همچنان آماده دریافت پیشنهادات فعالان بخش دولتی و خصوصی در اصلاح این قانون هستیم تا ایرادات و اشکالات در این زمینه برطرف شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: بنده در نامه‌ای از اتاق اصناف، بازرگانی، اداره کل مالیات و نهادهای مرتبط خواسته‌ام تا پیشنهادات خود را برای اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده که هم اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است، اعلام کنند تا با رفع ایرادات و اشکالات بتوانیم این قانون را در مجلس به تصویب برسانیم تا در سال‌های آینده عملیاتی و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در فرصت یک هفته باقی مانده باید پیشنهادات و راهکارهای جدید به ویژه از سوی فعالان بخش غیر دولتی و صنوفی همچون طلافروشان، اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون ارائه شود تا ما بتوانیم مشکلات، ایرادات و اشکالات را برطرف کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به ضرورت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای راکد و نیمه‌فعال اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها به‌ گونه‌ای است تا با حمایت‌های استانی از صاحبان واحدهای تولیدی نرخ سود تسهیلات پرداختی نیز به حداقل برسد.

بدری به مشکل ذوب آهن اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: 260 نفر از کارگران این کارخانه با مشکلاتی روبه‌رو هستند که اگر اقدام مناسب برای حل مشکلات کارگری این واحد تولیدی انجام نشود، ما در استان با آسیب‌ها و دغدغه‌های جدی روبه‌رو می‌شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر