کد خبر: 854847
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:
دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های آموزشی برای زندانیان شهر اصفهان به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

سید محمدصادق سجادزاده با اشاره به همکاری این کمیته با اداره کل زندان‌های اصفهان اظهار داشت: بر اساس همکاری‌هایی که کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از اواخر سال گذشته و ابتدای امسال با اداره کل زندان‌های استان اصفهان داشت، قرار بر آن شد برگزاری، آماده سازی زمینه‌ها و زیر ساخت‌های آموزشی در زندان با همکاری این کمیته انجام گیرد.

وی ادامه داد: با همکاری کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دوم خرداد امسال، دکتر کردی با موضوع بازسازی زندگی بعد از زندان برای زندانیان زن اصفهان سخنرانی کردند و بعد از آن همین سخنرانی با محوریت کنترل خشم برای پسرهای مجرم کانون اصلاح و تربیت برگزار شد.

دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بازتاب این جلسات را بسیار عالی دانست و افزود: با توجه به اینکه سال گذشته همین برنامه در زندان مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه ترک اعتیاد زندان اصفهان با حضور دکتر کردی برگزار شد و به اذعان مسئولان زندان، این جلسات بازخوردهای خیلی خوبی بین زندانیان داشته، همین مسئله باعث شد مجدد در این مجموعه برنامه‌های متعددی برگزار شود.

سجادزاده باتوجه به فشار روانی زیاد روی زندانیان و خانواده‌های آن‌ها گفت: کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده برای اینکه به موضوع آسیب‌های اجتماعی و خانواده همزمان بپردازد خانواده‌های زندانیان را انتخاب کرده که آسیب‌پذیرترین قشر از نظر خانوادگی و اجتماعی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار