کد خبر: 854352
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
آيت‌الله نوري‌همداني: چرا فكر مي‌كنند منتقدان بي اطلاع هستند؟
آيت‌الله نوري همداني بار ديگر از امضاي سند 2030 انتقاد كرد و امضاي اين سند را با فرهنگ، دين و حتي ايراني بودن متضاد دانست و از مسئولان به ويژه نمايندگان مجلس خواست اقدام جدي انجام دهند.
به گزارش رسا، آيت‌الله حسين نوري‌همداني در ديدار جمعي از فعالان فرهنگي مازندران گفت: كار فرهنگي مهم‌ترين قسمت يك جامعه است كه داراي ظرافت خاصي است. اين مرجع تقليد افزود: اگر انسان جامعه را بر اساس دين و تقوي و تعاليم اهل‌بيت عليهم‌السلام فرهنگ‌سازي كند، به يقين آن جامعه سعادتمند خواهد شد. آيت‌الله نوري‌همداني تأكيد كرد: كشوري كه با فرهنگ اسلام و اهل بيت عليهم‌السلام و فرهنگ جهاد و شهادت باشد، هيچ گاه روي ذلت را نخواهد ديد و امام راحل با همين فرهنگ توانست اين انقلاب را به ثمر برساند. وي وجود فرهنگ غني ناب اسلامي و ترويج آن توسط حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب دليل دشمني دشمنان با انقلاب اسلامي عنوان كرد و اظهار داشت: دشمن نيز تمام تلاشش بر اين است كه به فرهنگ حمله كند تا از ريشه به انقلاب و عقايد مذهبي ما آسيب برساند.
 
اين مرجع تقليد با اشاره به امضاي سند 2030 از سوي دولت، تصريح كرد: بنده در اين مدت بارها عرض كردم، از افراد مطلع و كارشناسان دعوت كردم تا موضوع را تشريح كنند. وقتي انسان فصل‌هاي اين سند را مي‌خواند بسيار متأثر مي‌شود كه چه كسي حاضر به پذيرش اين سند خواهد شد؟ نمي‌دانم چرا بعضي از آقايان منتقدان به اين سند را بي‌اطلاع مي‌دانند. وي ادامه داد: من عرض مي‌كنم اين سند با فرهنگ و دين و حتي ايراني بودن ما ناسازگار است. اين يك نفوذ جدي است توجيهاتي كه آقايان مي‌كنند قابل قبول نيست. بنده به جد از مسئولان  مي‌خواهم كه با دقت بررسي شود، شوراي عالي انقلاب فرهنگي و كميسيون آموزش مجلس و همه نمايندگان محترم ورود پيدا كنند تا هيچ چيزي كه با دين و انقلاب منافات دارد، صورت نگيرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار