کد خبر: 854158
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان :
برخی از مجموعه‌های ورزشی به دلایلی تعطیل و یا نحوه بهره‌برداری از آن‌ها برای شهروندان به نوعی انحصاری هستند که عموم مردم نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان اظهار نمود: شهر اصفهان در ارتباط با سرانه ورزشی متأسفانه در رده‌های پایانی استان‌های کشور قرار دارد و آن چیزی که امروز وزارت ورزش تقسیم‌بندی کرده استان اصفهان بین رتبه 25 تا 27 در بین استان‌های کشور قرار دارد.

علی قاسمی گفت: اصفهان در ارتباط با سرانه ورزشی متأسفانه در رده‌های پایانی استان‌های کشور قرار دارد و آن چیزی که امروز وزارت ورزش تقسیم‌بندی کرده استان اصفهان بین رتبه 25 تا 27 در بین استان‌های کشور قرار دارد.

وی افزود: شهرداری و هم‌چنین مدیریت شهری اصفهان نسبت به آمایش‌های محلی و سرزمینی خود اقدامات بسیار مؤثری انجام داده است و به صورت میانگین هر ساله بین 4 الی 6 مجموعه ورزشی سرپوشیده و حدود 10 مجموعه ورزشی روباز با مبلمان جدید طراحی می‌کند و آن‌ها را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان تصریح کرد: آن چیزی که بایستی به کمک مدیریت شهری آید، مجموعه‌هایی هستند که می‌توانند در زمینه ورزش مساعدت کنند که به نوعی زیرساخت‌های لازم را هم در درون خود دارند.

وی تأکید کرد: شهرداری اصفهان به تنهایی قادر به تکمیل سرانه ورزشی اصفهان نخواهد بود و بسیار حائز اهمیت است که دستگاه‌ها، ادارات، نهادها و بخش‌های خصوصی برای تکمیل سرانه ورزشی شهرداری را کمک کنند.

قاسمی ادامه داد: خود شهرداری هم در حال حاضر به عنوان یک مبتکر در تلاش است که از طریق مشارکت‌های خصوصی و سرمایه‌گذاری، سرانه ورزشی اصفهان را توسعه و تسری بخشد.

وی ابراز کرد: نحوه بهره‌برداری از اماکن ورزشی موجود در شهر اصفهان بسیار مورد اهمیت است که در شهر اصفهان، در مدت زمان 1 ساعت و نیمی حدود دو هزار و 600 نفر در مجموعه‌های ورزشی در 27 رشته ورزشی فعالیت دارند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشاهده می‌شود که متأسفانه برخی از مجموعه‌های ورزشی به دلایلی تعطیل و یا نحوه بهره‌برداری از آن‌ها برای شهروندان به نوعی انحصاری هستند که عموم مردم نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

قاسمی در پایان بیان کرد: انتظار می‌رود که با یک انسجام بخشی و مدیریت واحد در حوزه ورزش‌های همگانی و به خصوص بهره‌برداری از اماکن موجود ورزشی که بسیار زیاد هستند، همه کسانی که می‌توانند کمک کنند، به درون میدان ورزش و سلامت مردم ورود پیدا کنند.

.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار