کد خبر: 853764
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با همت و تلاش شهرداری اردبیل در یک سال اخیر بیش از 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری شورابیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مجید خدابخش در مراسم افتتاح طولانی ترین مسیر سلامت کشور در شورابیل اردبیل اظهار کرد: سوم خرداد یادآور رشادت ها و جانفشانی رزمندگان جبهه حق است که با این فتح و پیروزی خود دشمن را برای همیشه از ادامه دشمنی و خصومت با انقلاب اسلامی مایوس کردند.

وی فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه بزرگ ضیافت الهی را یادآور شد و بیان کرد: آغاز و پایان این ماه جشن و عید بزرگی برای امت اسلامی است تا از رحمت و برکت الهی بهره مند شوند.

استاندار اردبیل با قدردانی از همت و تلاش شهرداری اردبیل در اجرای طولانی ترین پیست پیاده روی کشور بیان داشت: بیش از 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این مجموعه انجام شده است تا هموطنان و گردشگران از این فضای فراهم شده استفاده کنند.

خدابخش از این مجموعه به عنوان یک نعمت بزرگ خدادادی برای اردبیل یاد کرد و گفت: در این مجموعه می توان به سلامت جسمانی، تعادل روانی و افزایش سرمایه های اجتماعی دست یافت.

وی گفت: ما در ارتقای سرمایه های اجتماعی دو مسیر بیشتر نداریم به طوری که یا باید در حوزه دارو و درمان و ساخت بیمارستان سرمایه گذاری کنیم و یا اینکه به ورزش و تحرک افراد جامعه روی بیاوریم تا فشارهای اجتماعی کنترل شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: مسیر سلامت شورابیل به طول 7 کیلومتر فرصت خوبی برای خانواده های اردبیلی است تا یک ساعت در طول هفته با هم قدم زده تا بتوانند بسیاری از مشکلات زندگی را حل و با تخلیه هیجانات به آرامش روحی و روانی و نشاط جسمی دست یابند.

خدابخش با قدردانی از دستگاه های دخیل در برگزاری همایش پیاده روی به صورت مستمر در مجموعه شورابیل اضافه کرد: ما هر چقدر در حوزه سلامت مردم به وسیله ورزش و تندرستی همت کنیم به همان میزان به ارتقا و افزایش سرمایه های اجتماعی و سلامت تک تک افراد جامعه کمک کرده ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر