کد خبر: 853488
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران ايران در پيامي انتخاب اسماعيل هنيه به عنوان رئيس دفتر سياسي حماس را تبريك گفت و نسبت به ادامه تلاش‌هاي اين جنبش در امتداد خط جهادي‌اش ابراز اميدواري كرد.
 
 به گزارش مهر در اين پيام خطاب به هنيه آمده است: اميدوار به تلاش‌هاي شما براي ريشه‌دواندن و نهادينه كردن مقاومت در امتداد خط جهادي جنبش حماس هستيم. وي افزود: اميدواريم به دستان شما خيري كه به سود ملت فلسطين است رقم بخورد؛ استكبار و ابزار صهيونيستي‌اش به دنبال ضربه زدن به امت هستند. فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران سپس تأكيد كرد: استكبار جهاني و مزدور صهيونيستي آن دنبال منحرف كردن جهاد امت از مسير اسلامي آن هستند، اينها به دنبال ربودن قدس هستند آن‌هم در لحظه‌اي سخت كه حاميان اين شهر دچار ضعف اراده شده‌اند و از آن دست كشيده‌اند.
 
سردار سليماني سپس تصريح كرد: جز مردان بزرگ، دست به انجام دستاوردهاي بزرگ در شرايط دشوار نمي‌زنند؛ به دورانديشي شما -همانگونه كه با شما عهد بسته‌ايم- براي رسيدن به آينده‌اي بهتر كه در آن بحران‌هاي داخلي با زيركي حل مي‌شود، چشم دوخته‌ايم؛ ما منتظر تقويت يكپارچگي با دوستان حماس، متحدان محور مقاومت هستيم تا توجهات مانند گذشته دوباره به سمت آرمان فلسطين برگردد. وي در ادامه گفت: به تلاش‌هاي شما براي بازگشت دوباره آرمان فلسطين در صدر مبارزه جهاني مسلمانان و آزادگان چشم دوخته‌ايم. بر اين نكته تأكيد مي‌كنيم كه همگان بايد به در خدمت آرمان فلسطين باشند و اجازه ندهيم كه اين مسئله قرباني منافع ديگران و برخي صف‌بندي‌ها شود.
 
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران ايران تصريح كرد: اميدواريم سعي و تلاش شما تا آزادسازي مسجدالاقصي و تمام خاك فلسطين به دست قهرمانان فلسطيني ادامه يابد و قدس مانند گذشته دوباره به مكان ديدار تمامي مسلمانان و مسيحيان تبديل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار