کد خبر: 853375
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
167 نفر از نمايندگان مجلس با امضاي بيانيه اي، از عملكرد رسانه ملي در انتخابات قدرداني كردند.

در بيانيه تشكر نمايندگان از صدا و سيما كه هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (چهارشنبه) سوم خرداد ماه سال 96 آن را اعلام وصول كرد، آمده است:

بيست و نهم ارديبهشت ماه، ملت ايران بار ديگر حماسه‌اي شگرف آفريد و خشم جهانيان را مبهوت عظمت، اتحاد و اقتدار خود كرد. حماسه‌اي كه نشان‌ از استواري بنيان‌هاي مستحكم مردم‌سالاري ديني و پيوند عميق و جدايي ناپذير مردم و مسئولان در كشور پهناور ايران دارد.

حضور و مشاركت جدي مردم در دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، چنان پرشور و قاطعانه بود كه تريبون‌هاي دروغ و سناريو‌هاي فريب عليرغم تلاش و برنامه‌ريزي گسترده نتوانستند در مقابل آن تاب بياورند و عظمت آن را انكار نمايند.

بي‌شك رسانه ملي در خلق اين پيروزي ماندگار، نقش و جايگاهي بي‌بديل دارد كه در سه مقطع پيش از انتخابات، حين برگزاري و پس از آن با تهيه و توليد ويژه‌برنامه‌هاي متنوع به‌ويژه مناظره هاي زنده نامزدهاي رياست جمهوري توانست با اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي، بر عظمت و شور ‌اين رويداد عظيم بيفزايد.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز همانگونه كه مقام معظم رهبري در پيام خود فرمودند: «انتخابات پرشور، مرهون تلاش شبانه روزي و هنرمندانه رسانه ملي است»، بر خود فرض مي دانيم از زحمات بي شائبه و ارزشمند مديران و كاركنان رسانه ملي، شبكه هاي داخلي، بين المللي و مراكز استان هاي صدا و سيما قدرداني و توفيقات الهي را براي ايشان مسئلت نماييم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار