کد خبر: 853149
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
وزیر راه و شهرسازی خبرداد :
عباس آخوندی طی بازدیدی از کمربندی جنوبی اسلامشهر ، ار روند پیشرفت پروژه خبر داد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرکل راهداری استان تهران و فرماندار شهرستان اسلامشهر و جمعی از مسئولین منطقه ، با حضور در محل  کارگاه احداث  کمربندی جنوبی اسلامشهر ، ضمن  بازدید از  پروژه ، در جریان روندعملیات اجرایی این طرح ملی قرار گرفت .
 آخوندی درحاشیه بازدید ازکمربندی جنوبی اسلامشهر،طی گفتگویی باخبرنگاران،اظهارداشت:یکی از اولویتهای کاری وزارت راه شهرسازی در دوران تصدی من، توجه به سیستم حمل ونقل ریلی و قطار شهری است .
وی با اشاره به  معضل حمل ونقل درشهرهای حومه کلانشهر تهران ،  بیان کرد: برای حل معضل ترافیک در حومه شهرهای جنوب غربی استان تهران که  شاهد ترافیک سنگینی در منطقه شده  ، بزرگراهی به طول 30 کلیومتر  در قالب کمربندی جنوبی شهرستانهای  اسلامشهر ، بهارستان و رباط کریم طراحی و بدستور رئیس جمهور  عملیات اجرایی آن آغاز شده   است .
آخوندی  بیان  کرد: این کمربندی که از  بزرگراه آزادگان شروع وتا  رباط کریم ادامه می یابد بخش اعظمی از معضل ترافیک این شهرستانها را برطرف خواهد کرد وعلاوه براین با احداث قطار شهری پرند به تهران ، این شهرستان و شهرهای واقع در مسیر نیز به  راه آهن تهران   متصل خواهد شدند.
وی خاطر نشان کرد:کمربندی جنوبی اسلامشهرازمصوبات سفرریاست جمهوردولت یازدهم به  شهرستانهای غرب استان  تهران است،که با دستور رئیس جمهور و آغازفعالیت عمرانی تاکنون قریب به 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم به همین سرعت ادامه داشته باشد .
 به گزارش جوان آنلاین کمربندی جنوبی شهرستان اسلامشهر که از سال 88گلنگ  احداث آن به زمین زده شده بعداز پیشرفت 25 درصدی  متوقف  شده وبعداز پیگیریهای فراوان  مجددا" در قالب سفر ریاست جمهوری   دولت یازدهم از تاریخ  17/8 94 که قرارداد ادامه کار با پیمانکارجدیدی منعقد گردید، با تجهیز کارگاه  شروع به کار کرده و تاکنون پیشرفت نسبتا" خوبی داشته و  قرار است طی 36 ماه  تکمیل و به بهره برداری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر