کد خبر: 852942
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اعلام نمود:
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان مرکزی اجرا می‌شود از ساخت منزل برای زوج نابینای شازندی توسط بسیج سازندگی خبر داد.

سرهنگ علی فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در کشور اظهار داشت:بسیج سازندگی حاصل اندیشه مقام معظم رهبری است وبسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی و یاری رساندن به مردم نیازمند شکل گرفت.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغالزایی، عمران و آبادانی مناطق محروم از جمله فعالیت‌های بسیج سازندگیاست ودر حقیقت بسیج سازندگیادامه دهنده راه شهدا و اجرا کننده منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند طرح بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت بنا نهاده شد تا جوانان با حضور در فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی مسئولیت‌پذیری را فراگیرند.

سرهنگ فراهانی با اشاره به اولویت طرح‌های بسیج سازندگی گفت:سازندگی و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم و مرزی، کمک به مردمی کردن اقتصاد و تلاش در جهت بهبود تولید و ایجاد امنیت غذایی به منظور جلوگیری از واردات یعنی همان اقتصاد مقاومتی، گسترش،‌ تقویت و توسعه اردوهای جهادی و هجرت و همچنین شناسایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال از جمله اولیت‌های بسیج سازندگی است.

وی افزود: در بخش محرومیت‌زدایی یکی از اقداماتی که بسیج سازندگی به آن ورود کرده است ساخت خانه برای محرومان است که در این راستا یک باب منزل مسکونی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شازند دریکی از روستای بخش سربند شازند به مساحت 60 مترمربع ساخته شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار