کد خبر: 852731
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری عنوان کرد :
برای افزایش ایمنی مسافران در مترو فاصله گذر قطارها 30 دقیقه در نظر گرفته شده که با رفع نواقص و تکمیل زیرساخت ها امکان کاهش این فاصله زمانی با لحاظ استانداردهای ایمنی در سفر امکان پذیر خواهد شد.
یعقوب وحیدکیا با اعلام این مطلب اظهار داشت : جهت افزایش ایمنی سفر، فاصله گذر قطارها حدود 30 دقیقه لحاظ گردیده که با آغاز فعالیت رسمی مترو تبریز در فاز 2 خط یک ،‌ امکان کاهش این زمان به نصف مقدور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه تصریح کرد : از بدو فعالیت مترو تبریز همواره کیفیت سفرها بر کمیت آن ارجحیت داشته و ایمنی ،‌ دقت و سرعت سرلوحه امور شرکت بهره برداری قطارشهری می باشد.

وی با اشاره به توسعه فعالیت مترو یادآور شد : حضور چشمگیر مردم در ایستگاه های قطارشهری موجب افزایش ساعات کاری برای دومین بار در یک هفته شد که به منظور جلب رضایت همشهریان ،‌ مترو همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 7 صبح تا 16 و 30 دقیقه آماده پذیرش مسافر است.

وحیدکیا در پایان خاطرنشان ساخت :‌ با تکمیل زیرساخت ها و رفع نواقص ،‌ مترو با بهره مندی از انرژی پاک ،‌ سرعت ،‌ ایمنی و رفاه مسافران ؛ یکی از پر مراجعه ترین وسایل حمل نقل درون شهری تبریز خواهد شد و در رفع گره ترافیکی بخش مرکزی شهر نقش مهمی را ایفا خواهد نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر