کد خبر: 852708
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان خبر داد:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از راهیابی ٣٢ اثر برگزیده اعضای کودک و نوجوان این استان به مرحله کشوری جشنواره رضوی خبر داد.
 مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: این آثار از بین ١٤٦ اثر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره رضوی موفق به راهیابی به مرحله کشوری شده اند.
وی افزود: با اتمام داوری مرحله استانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، از ٣٥ اثر رسیده به بخش داستان‌نویسی هفت اثر برگزیده و از ٢٥ اثر رسیده در بخش شعرسرایی نیز، پنج اثر به‌عنوان برتر انتخاب شد.
جمال گفت: در بخش کاردستی از ٣١  اثر داوری‌شده در دبیرخانه استانی جشنواره رضوی، هفت اثر منتخب و از ١٨ اثر رسیده در بخش کتاب‌سازی، چهار اثر برتر و از ٢٣ اثر در بخش نشریه‌نگاری نیز پنج اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.
وی اظهار داشت: در بخش سرود از هشت اثر رسیده پنج اثر و در بخش پویانمایی از شش اثر رسیده دو اثر به‌عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.
جمال گفت: در مرحله کتابخانه‌ای این جشنواره نیز تعداد ٧٦٢ اثر توسط یک هزار و ٢١٦ عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان ارائه شده است که پس از داوری، تعداد ١٤٦ اثر برتر به دبیرخانه استانی ارسال و هیات داوران پس از ارزیابی تعداد ٣٢ اثر را به‌عنوان برگزیده انتخاب و برای داوری نهایی به دبیرخانه مرکزی جشنواره پانزدهم ارسال کرد.
داوری مرحله استانی این جشنواره را در بخش کاردستی اسماعیل فتاحی‌کیاسری، سکینه پارسا و صدیقه صالحی، در بخش کتاب‌سازی فروهر معدنی، فاطمه ربانی و ملیحه آقاحسینی، در بخش نشریه‌نگاری فروهر معدنی، سکینه پارسا و فاطمه‌سادات امیرفخریان، در بخش پویانمایی راحله دانایی، الهام عباسی و مریم صرفی، در بخش سرود راحله دانایی، اسماعیل فتاحی‌کیاسری و مهین درویش، در بخش‌های داستان‌نویسی و شعرسرایی نیز مهرناز نصیری، فاطمه جمالی‌باشی، زهرا دیانی، نسرین قربانی و مهشید بشیری بر عهده داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار