کد خبر: 852706
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: حوادث جاده ای روزهای پنجشنبه، جمعه و امروز شنبه در این استان سه کشته و هفت مجروح داشت.
سرهنگ حسن خسروجردی افزود: حوادث روز پنجشنبه 28 اردیبهشت در کیلومتر یک محور میامی- سبزوار برخورد خودرو پژو 206 با سه سرنشین، یک کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت.
وی به حوادث منجر به فوت یک تن در محورهای مواصلاتی استان سمنان اشاره کرد و گفت : در حادثه دیگر محور شاهرود - آزاد شهر برخورد کامیون با سواری به مرگ دختر 12 ساله منجر شد و راننده 32 ساله به همراه یک آقا و 2 خانم در این حادثه مجروح شدند.
خسروجردی به حادثه روز شنبه محور گرگان- شاهرود اشاره و اضافه کرد : واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 منجر به فوت در دم مرد 25 ساله شد و همسر وی به اولین مرکز درمانی انتقال یافت.
سرهنگ خسروجردی واژگونی خودرو را علت بیش از 60 درصد سوانح رانندگی در جاده های این استان برشمرد و گفت : سرعت غیرمجاز یکی دیگر از دلایل عمده واژگونی خودروهاست و رانندگان باید با آرامش و تدبیر در جاده های استان تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد : کاهش سوانح رانندگی فقط با کیفیت بخشی به سامانه های نظارتی ایجاد نمی شود و باید رانندگانی که قصد سفر به نقاط مختلف کشور دارند قانون‌مداری و احترام به حقوق دیگران را در اولویت قرار دهند.
پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد و حدود 600 کیلومتر از محور اصلی غربی- شرقی کشور از استان سمنان عبور می کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار