کد خبر: 852424
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مدیران موفق کشور در انتخابات به چه کسی رأی می‎دهند؟‌
#چرا_به_فلانی_رأی_میدهیم
اگر شما جزو مدیران توانمند و سابقه‎دار کشور هستید که به خاطر شندرغاز حقوق سهم خود از سفره انقلاب، عنودان و حسودان شما را مدیران نجومی نامیده‎اند که تکلیف شما روشن است و جهت آبادانی بیشتر جامعه چاره‌ای جز رأی به کاندیدای اصلحِ توانمند و معتدل ندارید. اگر وسوسه خناسان به گوش شما رسید که فلان کاندید در زمان مسئولیتش فلان فناوری مهم کشور را دو دستی تقدیم دشمن کرد و یا فلان سازمان حساس کشور را منحل نمود و... چرا دوباره باید بیاید؟ به هیچ وجه آرامش خود را از دست ندهید و بدانید:
اولاً شما تنها نیستید و چیزی حدود 4 درصد از افراد جامعه در کنار شما هستند (که رقم بسیار بالایی است).
 
دوماً به فرض که با انتخاب کاندید موردنظر، صنایع حیاتی کشور دچار رکود شده و یا اصلا از بین برود؛ خب این رویه طبیعی تمام جوامع است که بعضی کارخانه‌ها در یک جایی از بین می‌روند و در نزدیکی آن (بعضی وقتها چهار پنج هزار کیلومتر آن طرف‎تر یا این طرف‎تر چه فرقی می‌کند؟!) کارخانه‎های دیگر رونق می‎گیرند. پس در هر صورت شما بدون هیچ‎گونه نگرانی کاندیدای خود را بر کرسی ریاست نشانده و به فرآیند انتخاب طبیعی احترام بگذارید.
 
سوماً بنای هر جامعه‎ای بر خانواده استوار است و انسان مسئولیت‌پذیر باید تحت هر شرایطی به فکر آسایش، پیشرفت و اوقات فراقت زن و فرزندان خود بوده تا فرزندانش نیز همچون خود او بتوانند به رشد مناسب در جامعه دست یافته و در نتیجه جامعه به سوی کمال قدم بردارد. همانطور که می‌ دانید حداقل ضرر انتخاب فردی غیر از کاندیدای موردنظر شما یعنی ضربه‎ای سخت بر پیکره خانواده شما و آینده فرزندانتان و چه چیزی از این خطرناک‎تر که خانواده که سلول جامعه است با چالش مواجه شود؟ بنابراین بازهم با انتخاب کاندید اصلح خود باعث نجات جامعه شده‌اید! آفرین!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر