کد خبر: 852330
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
امام جمعه شبستر:
امام جمعه شهرستان شبستر گفت: حضور پرشور در انتخابات امری تکلیفی است و باید با آمادگی کامل این امانت را به اشخاصی سپرد که لیاقت حفاظت و حراست از آن را داشته باشند.
حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده  در مراسم افتتاح نخستین کارخانه تولید کاغذ از سنگ کربنات کلسیم افزود: هر کس باید سهم خود را نسبت به حفظ و حراست از کشور و نظام ادا کند و وظیفه همگانی است که در پای صندوق های رای حضور یابیم.
وی ادامه داد: امروز باید به وجود اسلام، قرآن، مکتب اهل بیت، انقلاب اسلامی و رهبریت ولایت مطلقه فقیه افتخار کنیم.
حجت الاسلام محمدزاده اظهار کرد: باید توجه کنیم هرزمانی که اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان وجود داشته حل مشکلات آسان شده است.
وی اضافه کرد: باید از امکانات کشور و نیروهای خلاق و دانشمندان جوان و بسیجی و سرمایه گذاران در حل مشکلات و معضلات کشور بیش از پیش استفاده کنیم.
امام جمعه شبستر با تاکید بر اینکه دیگران برای ما کار نخواهند کرد، گفت: نباید به بیرون از مرزها چشم بدوزیم و باید تلاش کنیم صنعت، تکنولوژی و دانش فنی را از انها اورده و بومی سازی کنیم تا از وابستگی ها رهایی یابیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن دو جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ما را آغاز کرده، ادامه داد: نگرانی ها در عرصه های اقتصادی و فرهنگی باید توسط مسئولان بر طرف شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر