کد خبر: 852327
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت مشارکت گسترده مردم به ویژه دانش آموزان رای اولی در پای صندوق های رای گفت: حضور رای اولی ها فردای جامعه را می سازد.
جعفر پاشایی در همایش رای اولی ها در تبریز، آذربایجان را در طول تاریخ ، تاریخ ساز خواند و افزود: گام آغازین حرکت ملت ایران برای استقرار نظام جمهوری اسلامی را مردم آذربایجان برداشته است.
وی با بیان اینکه در انقلاب مشروطه نیز این فرزندان آذربایجان (ستارخان ها و باقرخان ها) بودند که در مقابل استبداد ایستادند، گفت: در 29 بهمن سال 1356 نیز پدران و مادران شما بودند که جرقه های انقلاب را زدند و در این انقلاب سهم بسیاری دارند.
پاشایی ادامه داد: به این خاطر است که می گویند 'آذربایجان سر ایران است' و شریان های حیاتی کشور به آذربایجان وابسته است و لشکر همیشه پیروز عاشورا برای فردای انقلاب نقش سرنوشت ساز داشته است.
وی با اشاره به این که حضور مستمر و پرشور جوانان به خصوص رای اولی ها نقش مهمی در آینده کشور دارد، اظهار کرد: این حضور تیری بر قلب دشمنان انقلاب اسلامی است و مردم آذربایجان به عنوان گروه های مرجعی هستند که دیگران نیز باید راه خود را از آن ها بگیرند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید در چهار سال اخیر خاطرنشان کرد: آرامش، آسایش و امنیتی که امروز در کشور دیده می شود، مدیون تلاش ها و همت های مسئولان این دولت و هدایت های رهبر معظم انقلاب است.
وی تاکید کرد: شما جوانان برای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید در پیروی از رهبر معظم انقلاب و مسئولان دلسوز این نظام پیشتاز بوده و پشت سر آن ها حرکت کنید.
پاشایی ادامه داد: آنچه لایق آذربایجان است بهترین ها و اولین هاست و برای نمایش اتحاد و حضور ملی در روز 29 اردیبهشت ماه باید با قدرت گام برداشته و سعی کنیم تا دوباره آذربایجان جزو اولین ها باشد.
دو میلیون و 955هزار و 332 نفر از جمعیت آذربایجان شرقی واجد شرایط رأی دادن در انتخابات روز جمعه هستند که 66هزار و 102 نفر از آنها برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم 29 اردیبهشت ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر